×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

سومین کنفرانس بین المللی گل محمدی برگزار می شود

رئیس پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان از برگزاری رویداد ۲۰۲۱ Rosa damascena  به عنوان سومین کنفرانس بین المللی گل محمدی در ۱۷ و ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۰ (مصادف با ۸-۹  سپتامبر) که با حمایت شرکت ایران گلاب در پژوهشکده اسانس های طبیعی قمصر این دانشگاه انجام می شود خبر داد.

عامرنیوز : دکتر مریم اخباری، دبیر اجرایی کنفرانس افزود: در کنفرانس۲۰۲۱ Rosa damascena ، علاوه بر ارائه مقالات به صورت سخنرانی و پوستر، کارگاه های آموزشی کاربردی نیز به دو زبان فارسی و انگلیسی ارائه خواهد شد.

وی  محورهای کنفرانس را کلیه حوزه های علمی و فنی مرتبط با گل محمدی، شامل کشت، صنعت، تجارت، فن آوری و فراورده ها در هر دو حوزه تحقیقات دانشگاهی و اطلاعات مربوط به صنعت و تجارت ذکر کرد و افزود: همچنین برخی موضوعات عمومی مرتبط با گیاهان دارویی و معطر نیز در این کنفرانس ارائه خواهد شد.

مهندس مجید راهب، رئیس گروه صنعتی راهب نیز در این باره گفت: این رویداد می تواند نقطه عطفی در ارتقاء جایگاه گل محمدی ایران به عنوان یک سرمایه ملی و بومی، در کشور و دنیا باشد.

وی افزود: شرکت ایران گلاب یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه تولید فراورده های گیاهان دارویی و معطر و به خصوص گل محمدی در ایران است و فعالیت گسترده ای در حوزه صادرات محصولات و به ویژه محصولات گل محمدی و مشتقات آن دارد و علاوه بر حمایت مالی از کنفرانس، با بهره گیری از توان متخصصین خود، مشارکت جدی علمی در کنفرانس به ویژه در بخش صنعت و کارآفرینی خواهد داشت.

لازم به ذکر است برگزاری این کنفرانس به صورت مجازی بوده و مهلت ارسال چکیده مقالات تا تاریخ ۱۶ آگوست مصادف با ۲۵ مرداد ماه سال جاری است و علاقمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه این کنفرانس به نشانی: https://icrd.kashanu.ac.ir ارسال نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.