×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

سومین همایش امامزادگان و بقاع متبرکه فین برگزار شد

سومین همایش امامزادگان و بقاع متبرکه فین در امامزاده ابراهیم (ع) برگزار شد.

پایگاه خبری عامرنیوز : سومین همایش امامزادگان میزبان مردم ولایت مدار کاشان و همچنین نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی کاشان و آران و بیدگل، شهردار کاشان،اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولین اداره اوقاف و امور خیریه و مدیریت و پرسنل منطقه چهار شهرداری کاشان بود.

سخنران همایش حجت الاسلام سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجلس و اجرای برنامه به عهده استاد سلیمی پیشکسوت قرآنی و معاون فرهنگی آستان مقدس عبدالعظیم حسنی بود.

اجرای مراسم نقاره زنی،شعر خوانی حسین باغشیخی،مرثیه سرایی حاج حسن اسداللهی، اهدا جوایز نفرات برتر مسابقه عکاسی به همین مناسبت و امضا یادبود همایش توسط مهمانان از دیگر برنامه های جانبی سومین همایش امامزادگان بود.

لازم به ذکر است از آثار ارسالی به این مسابقه نفرات برتر از سوی کمیته بررسی آثار به شرح ذیل برنده اعلام شد: آقایان عرفان عنایت و مهدی سیدی نیا و خانم پریسا خاکی که به این عزیزان ضمن اهدا جوایز نفیس و تندیس همایش، آثارشان از سوی روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری منطقه چهار کاشان در قالب شاسی چاپ و به آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) اهدا گردید.

گفتنی است این آیین به همت روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری منطقه چهار کاشان و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، انجمن توسعه فرهنگی اجتماعی فین کاشان و همچنین هیئت امنا آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) با محوریت امامزاده ابراهیم (ع) برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.