×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

اهدای عضو آقای ۳۸ ساله در کاشان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از سومین اهدای عضو در کاشان در سال جاری خبر داد.

عامرنیوز : دکتر محمد حاجی جعفری در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه مرگ مغزی آقای ۳۸ ساله که بدلیل خونریزی مغزی در مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان بستری بود، گفت: متاسفانه به دلیل وخامت وضعیت بیماری، تلاش پزشکان و پرسنل تلاشگر بیمارستان، موثر واقع نشد و پس از اعلام مرگ مغزی بیمار، کارهای لازم برای کسب رضایت از خانواده وی انجام شد.

وی، ضمن تقدیر از خانواده بیمار اهدا کننده، افزود: پس از تایید مرگ‌مغزی بیمار توسط تیم معالج، و با کسب رضایت از خانواده بیمار، پیکر وی هفتم تیرماه جهت اهدای ارگان‌ها به بیمارستان امام خمینی تهران منتقل شد که پس از بررسی‌های تیم پزشکی، کلیه ها ، کبد و نسوج این بیمار برای کمک به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی، با تاکید بر اهمیت اهدای عضو، افزود: هر مورد مرگ مغزی می‌تواند یک تا هشت بیمار نیازمند پیوند عضو را از مرگ نجات دهد و طبق برآوردهای انجام شده، اهدای نسوج به بیماران نیازمند، کیفیت زندگی ۵۸ بیمار را ارتقا می‌دهد.

دکتر حاجی جعفری، از جمله روش‌های دریافت کارت اهدای عضو را مراجعه به سایت اهدای عضو به آدرسhttp://register.ehda.sbmu.ac.ir جهت اخذ کارت اهدای عضو بیان کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.