×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

سمینار گردشگری رویدادمحور با تکیه بر ظرفیت‌های فرهنگی و هنری کاشان

سرای عامری های کاشان روز چهارشنبه ساعت ۴ عصر میزبان سمینار”گردشگری رویداد محور” است که در آن فعالان فرهنگی و هنری و نیزعلاقه مندان به مباحث گردشگری شرکت خواهند کرد.

عامرنیوز : مرتضی والی زاده با بیان اینکه کاشان شهر رویدادهای متنوع فرهنگی و هنری است و برای گسترش فعالیت ها در این عرصه از ظرفیت های لازم برخوردار است، افزود: با توجه به اینکه گردشگری فرهنگی و هنری می تواند نگاه گردشگران بسیاری را جذب کند، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اقدام به برگزاری سمینار”گردشگری رویداد محور” با تکیه بر ظرفیت های فرهنگی هنری کاشان کرد.

وی با اشاره به اینکه این سمینار در آستانه برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاترمهر کاشان و به عنوان یکی از برنامه های ستاد اجرایی این جشنواره اجرا می شود، تصریح کرد: رخدادهای متنوع فرهنگی و هنری که در شهر کاشان رقم می خورد علاوه بر اینکه باعث تجلی هویت شهر می شود توسعه کاشان در حوزه گردشگری را هم به دنبال دارد.

رئیس ستاد برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با تاکید براینکه یکی از محورهای توسعه کاشان رونق گردشگری است، ابراز امیدواری کرد: تا با برگزاری سمینار”گردشگری رویداد محور” که با حضور روشن بابایی همتی استادیار دانشگاه گیلان تشکیل می شود نهایت استفاده را از این رویداد داشته باشیم و با هنرمندان و فعالان حوزه فرهنگ و هنر به توسعه شهر و به دنبال آن شناساندن بهتر کاشان کمک شایانی کنیم.

والی زاده ضمن دعوت از علاقه مندان به حضور در این سمینار گفت: باید از هر فرصتی برای معرفی ظرفیت های شهر تاریخی و فرهنگی کاشان استفاده کنیم و برگزاری این سمینار با تلاش دو مجموعه مدیریت فرهنگی هنری و مدیریت گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان می تواند یکی از این فرصت ها باشد.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از ۲۱ تا ۲۸ آذر ماه سال ۱۳۹۸ برگزار می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.