×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

رونمایی از کتاب مجموعه شعر “مثل برگ”

آیین رونمایی از کتاب مجموعه شعر”مثل برگ” برگزار شد.

 

پایگاه خبری عامرنیوز : مجموعه شعر ‹‹مثل برگ›، به کوشش حجت الاسلام ماشاالله صدیقی، مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، با حضور مسئولین شهری، ادبا، و فرهنگیان شهر در مجتمع فرهنگی هنری شهر برگزار شد.

در این برنامه دکتر نمکی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه در حوزه علمیه با کمبود و فقر اهل قلم مواجه هستیم از شخصیت حجت الاسلام صدیقی به عنوان شخصیت جامع الابعاد نام بردند و ترویج و تقدیر از اهل قلم را مبارزه با ظلمت و جهل برشمرد.

همچنین دکتر مدرس زاده، نویسنده، استاد دانشگاه و خطیب کاشانی افزودند: کتاب “مثل برگ” با قلمی شیوا نشان دهنده مطالعات شاعر است که درد و مشکل جامعه را زودتر از بقیه جامعه درک می کند و هر جای کتاب را که باز کنید حضور شاعر را می بینید و این دل نگران و روح حساس شخصیت حجت الاسلام صدیقی را می رساند.

حجت الاسلام صدیقی ، استاد دانشگاه و نویسنده دوازده جلد کتاب در خصوص کتاب مثل برگ و انتخاب این عنوان را برای کتابش شعری دانست که در فضای مجازی تعریضی به جمهوری اسلامی دانسته و ایشان در جوابیه شعری را برای شاعر ارسال و کتاب را به این نام نهاده اند.

در جوابیه آمده است:

مثل برگ از شاخه کی افتیم آن هم در بهار

باطنی آرام داریم و درونی بیقرار …

 ایشان همچنین اضافه نمودند این اثر در ۲۸۰ صفحه در قالب غزل تدوین و با مقدمه ای از دکتر مدرس زاده در تیراژ یک هزار نسخه از سوی انتشارات سلمی نگین چاپ شده است.

تاکنون از این مؤلف آثاری با عناوین «نسیم عرفان» در مورد خطبه متقّین نهج‌البلاغه، «مقتدای فین» با موضوع حضرت سلطان علی بن باقر(ع) ، «ماه وصال» با موضوع ادعیه ۳۰ روز ماه مبارک رمضان، «نوای عشق» مجموعه دکلمه‌ها، خاطرات و زندگی‌نامه ۷۶ شهید منطقه فین کاشان ، «عطر معراج» در مورد ادب و آداب نماز و «صلای عشق» منتشر شده است.

انجمن توسعه فرهنگی اجتماعی فین با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان در سال پایتخت کتاب ایران این برنامه را برگزار نمودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.