×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

رونمایی از پوستر جایزه ادبی محتشم کاشانی و کتاب شارستان مرثیه اباعبداله‌الحسین

 در آستانه فرارسیدن ماه محرم، پوستر سومین جایزه ادبی محتشم کاشانی و کتاب شارستان مرثیه اباعبدالله‌الحسین(ع) تالیف مجید زجاجی‌کاشانی در فرهنگ‌سرای علامه فیض‌کاشانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان رونمایی شد.

عامرنیوز : کتاب شارستان مرثیه اباعبدالله‌الحسین(ع) در ۷۶۵ صفحه با موضوع شرح اعتقادی سیاسی بر دوازده‌‌بند محتشم کاشانی با حمایت خانواده شهید حمیدرضا حسن‌زاده از سوی انتشارات کوثریه کاشان به چاپ رسیده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در این مراسم یکی از رسالت‌های مهم این سازمان را ترویج فرهنگ عاشورا برشمرد و گفت: سازمان تلاش می‌کند با اجرای طیف متنوعی از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در راستای تبیین درس‌های مکتب عاشورا گام بردارد.

محمدحسین واحدیان، ضمن دعوت از هنرمندان سراسر کشور برای شرکت در سومین دوره جایزه ادبی محتشم کاشانی گفت: این رویداد در سه بخش قطعه ادبی، شعر و داستان طی همکاری مشترک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان اجرا می‌شود.

وی، با توجه به وجه ممتاز شخصیت ادبی محتشم کاشانی در حوزه ادب ولایی بویژه در خلق شاهکار ماندگار ترکیب‌بند عزایش، هدف از انجام این رقابت را ستایش و پاسداشت حماسه بزرگ حسینی، بزرگداشت شعائر اسلامی و ترویج پیام‌های قیام عاشورا ذکر کرد.

وی اجرای برنامه هنر در ساحت عاشورا، شب شعر، تبجیل از پیر غلامان اهل بیت(ع) را از جمله برنامه‌های ماه محرم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برشمرد.

شایان ذکر است علاقه‌مندان برای شرکت در سومین جایزه ادبی محتشم کاشانی تا پایان ماه صفر فرصت دارند آثار خود را  به دبیرخانه دائمی رویدادهای فرهنگی هنری شهرداری واقع در کاشان- بلوار دانش- بلوار دانشجو- سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و یا ایمیل kashanfarakhan@gmail.com ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینستاگرامی mohtashamaward@ مراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.