×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

رفع تصرف اراضی دولتی قمصر به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: با دقت و هوشیاری عوامل یگان حفاظت اراضی استان اصفهان، دو هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی این شهرستان به بیت المال بازگردانده شد.عامرنیوز :مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان اظهار داشت: به دنبال اعلام گزارشی مبنی بر تصرف قسمتی از اراضی متعلق به دولت واقع در شهر قمصر توسط فردی سودجو، عوامل یگان حفاظت اراضی استان اصفهان بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: متصرف اقدام به فنس‌کشی، غرس نهال و حصار بندی قسمتی از اراضی در دامنه کوه متعلق به دولت نموده بود که کارشناسان حقوقی اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان ضمن طرح شکایت به دادستانی شهرستان، دستور امحای آثار تصرف را اخذ کردند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان اذعان داشت: با تلاش و همت عوامل یگان حفاظت اراضی استان اصفهان در این شهرستان ضمن هماهنگی با پاسگاه مربوطه، زمین ملی رفع تصرف و بیت المال بازگردانده شد.

وی خاطرنشان کرد: ارزش این اراضی رفع تصرف شده ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

آراسته از عموم مردم شهرستان کاشان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تعرض به اراضی ملی با سامانه تلفنی ۱۶۵۶ تماس گرفته و مراتب را اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع تصرف اقدام شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.