×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

رشد ۵۴ درصدی کشفیات مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت : در ۵ ماهه نخست سال جاری یک تن و ۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ در این شهرستان کشف شده که این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۴ درصد افزایش یافته است.عامرنیوز :سرهنگ ستاد حسین بساطی ف با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر،  باتلاش ماموران انتظامی این شهرستان در مدت ۵ ماهه اول سال جاری یک تن و ۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.
رمانده انتظامی شهرستان کاشان در ادامه تصریح کرد : این کشفیات در مقایسه با سال قبل ۵۴ درصد افزایش داشته به طوری که با شناسایی عوامل آن تعداد دستگیری ها نیز ۲۲ درصد رشد داشته است.
رئیس پلیس کاشان افزود: در مدت یادشده با اجرای طرح های انتظامی در نقاط مختلف شهرستان ۴۱۶ نفر از معتادان ولگرد و کارتن خواب جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند.
سرهنگ بساطی با بیان اینکه نیروی انتظامی با تمام توان و به صورت مستمر با توزیع کنندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ که به دنبال تباهی جامعه و جوانان هستند مقابله می کند اظهار داشت: اقدامات و فعالیت های صورت گرفته و در حال انجام پلیس کاشان برای پیشگیری و به حداقل رساندن جرائم است.
این مقام انتظامی ناآگاهی را مهمترین عامل گرایش افراد به مواد مخدر عنوان کرد و گفت : آگاه‌سازی اقشار مختلف جامعه به خصوص جوانان از عواقب سوء و جبران ناپذیر مواد مخدر و اعتیاد،  راهکاری موثر در پیشگیری از ابتلا افراد به این بلای خانمان سوز است.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان با تاکید بر اینکه هدف تمام ماموریت ها و برنامه های نیروی انتظامی برای ارائه خدمات بهتر به مردم در حوزه نظم و امنیت است خاطرنشان کرد: مبارزه با مواد مخدر یک موضوع اجتماعی است و باید تمامی آحاد جامعه در این راستا گام بردارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.