×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از راه اندازی ایستگاه نوروزی پلیس در مجموعه “باغ فین” به منظور ارائه خدمات‌رسانی به گردشگران در این مکان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ “علی پورکاوه  اظهار داشت : در راستای اجرای طرح نوروزی نیروی انتظامی تعداد ۴ ایستگاه نوروزی پلیس مزین به نام شهدای نیروی انتظامی در “باغ فین” ، پارک “آیت اله مدنی” ، شهرهای “قمصر” و “نیاسر” با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، خدمات‌رسانی شبانه‌روزی به مسافران و ایجاد آرامش و آسایش و تکریم ارباب رجوع راه اندازی شده است .

وی افزود: ایستگاه های نوروزی پلیس در کاشان از تاریخ ۲۷ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۷ به صورت شبانه روزی در خدمت هموطنان ، میهمانان و مسافرین نوروزی خواهند بود.

این مقام انتظامی ارائه خدمات مظاعف به شهروندان و مسافران نوروزی را یکی از اهداف مهم پلیس در ایام تعطیلات نوروز برشمرد و ذعان داشت:هرچه خدمت رسانی دقیق تر و باکیفیت و بارعایت نظم و انضباط باشد بر اقتدار و محبوبیت نیروی انتظامی نیز تاثیر گذاشته و بی ارتباط بانتیجه ماموریت های سازمان نخواهد بود.

وی بیان داشت:پلیس همیشه در کنار مردم بوده و در راه خدمت رسانی بی منت از هیچ کوششی دریغ نکرده است و در این ایام نیز با اقداماتی که انجام می دهد، مردم می توانند سال خوبی را آغازکرده و سفر بدون خطر یا کم خطر داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.