×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

دومین شب شعر اشک‎واره حسینی برگزار می‌شود

مدیر فرهنگ‌سرای علامه فیض‌کاشانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از دومین شب شعر”اشک‌واره حسینی” که به مناسبت روز شعر و ادب فارسی یک‌شنبه ۲۸ شهریور ماه ساعت ۸ و نیم شب در این فرهنگ‌سرا برگزار می‌شود، خبر داد.

عامرنیوز : سیدهادی مسعودی‌علوی با بیان اینکه این برنامه با حضور شاعران و اساتید شعر و ادب دارالمومنین کاشان برگزار می‌شود، گفت: چند تن از شعرای شاخص کاشانی به همراه احمد بابایی از شاعران آیینی و برجسته کشور در این شب شعر شعرخوانی خواهند کرد.

وی با اشاره به پیگیری جهت پخش این برنامه از سیمای ملی، گفت: این شب شعر در فضای روباز فرهنگ‌سرای علامه فیض‌کاشانی و با حضور محدود علاقه‌مندان شعر پارسی و ارادتمندان سیدالشهداء(ع) همراه با اجرای چند برنامه هنری اجرا می‌شود.

مدیر فرهنگ‌سرا، مصادف شدن ایام محرم و صفر با روز شعر و ادب پارسی را بهانه‌ای برای برگزاری این محفل ادبی دانست و گفت: این فرهنگسرا با برگزاری کلاس‌های آموزش شعر، شب شعر و جایزه ادبی به دنبال کمک به تقویت فعالیت شعر دوستان شهر محتشم و سهراب است.

مسعودی علوی، زبان شعر را برای تبیین مصائب امام حسین(ع) و یارانش بسیار اثربخش عنوان کرد و افزود: کاشان با پیشینه شعری و شخصیت‌های شاخص در این حوزه، بویژه محتشم کاشانی، همواره باید شاهد اتفاقات فرهنگی و هنری شاخص ادبی و شعری نیز باشد.

وی، از برگزاری سومین جایزه ملی ادبی محتشم کاشانی به عنوان یکی دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان یاد کرد و گفت: شعر، قطعات ادبی و داستان از بخش‌های این جایزه است که مهلت ارسال آثار تا اربعین حسینی می‌باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.