×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

دورهمی هنرمندان کاشان برگزار می شود

همزمان با ماه رمضان، تمامی گروه های هنری کاشان با دعوت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان، به انگیزه دورهمی هنرمندان “هنر شهر ایران” کاشان از ۲۷ اردیبهشت ماه با حضور در خانه تاریخی آل یاسین این شهر دور هم جمع می شوند.

عامرنیوز :مرتضی والی زاده با بیان اینکه یکی از موارد مورد تاکید شهردار کاشان، توجه به هنرمندان و بهره مندی از حضور آن ها در مباحث مدیریت شهری است، گفت: به منظور تعامل  فکری و همکاری بیشتر، گسترش آگاهی عمومی و ارتقای قابلیت های هنر با توجه به وجود پتانسیل های هنری متعدد در کاشان، دورهمی هنرمندان “هنر شهر ایران” کاشان در این شهر برگزار می شود.

مرتضی والی زاده گفت: بررسی نیازمندی ها و شیوه های حمایتی از هنرمندان، گسترش فعالیت با گروه های هنری مختلف کاشان را از جمله اهداف برگزاری این دورهمی عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: در این دورهمی که به مدت ۶ شب برگزار می شود، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی کاشان، علاوه بر مهیا سازی بسترهای لازم برای ارتقای شاخص های فرهنگی اجتماعی و هنری شهر، در جهت توسعه شهر و تقویت نقاط قوت گام بر داشته و با بهره گیری از نظرات اهالی فرهنگ و هنر کاشان در برنامه ریزی های شهری برای رفع مشکلات موجود تلاش نماید.

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان یادآور شد: در طول برگزاری این برنامه، هنرمندان موسیقی، نویسندگان، خوشنویسان، شاعران، هنرمندان معمار و صنایع دستی، هنرمندان تئاتر، انجمن ها ، گروه های نمایشی و مجریان، هنرمندان فیلم ساز، عکاس، گویندگان و دوبلورها، هنرمندان نقاش، گرافیست و مجسمه ساز از ساعت ۲۱:۳۰ هر شب به صورت جداگانه در خانه تاریخی آل یاسین دورهم جمع می شوند.

روز جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه موسیقی، خوشنویسی، نویسندگان و شاعران، یکشنبه ۲۹ اردببهشت ماه معماران و صنایع دستی، دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه تئاترو  انجمن نمایشی، سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه سینما و عکاسی، چهارشنبه ۱ خردادماه نقاشی، گرافیست ها و مجسمه سازان دورهم خواهند آمد.

والی زاده،پخش کلیپ “به قول قرآن”در رابطه با موضوعات مرتبط با ماه رمضان، اجرای تک نوازی توسط گروه های مختلف هنری، حضور یک مهمان هر شب به نمایندگی از گروه های هنری کاشان، اجرای نمایش و سخنرانی یکی از مدیران ارشد و مرتبط با حوزه فرهنگ و هنر را از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای دورهمی هنرمندان”هنر شهر ایران”کاشان ذکر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.