×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

دورهمی اهالی تئاتر و همیشه در صحنه

دورهمی اهالی تئاتر کاشان تحت عنوان “همیشه در صحنه” همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به بهانه چهاردهه فعالیت گروه هنری فجر کاشان برگزار می شود.

پایگاه خبری عامرنیوز :مرتضی والی زاده با اشاره به  پاسداشت تلاش های گروه هنری فجر در عرصه تئاتر گفت:شامگاه یکشنبه ۲۸ بهمن ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در فرهنگ سرای مهر شاهد مراسم دورهمی اهالی تئاتر کاشان با حضور مسئولین و اهالی تئاتر می باشد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با تاکید بر اینکه اعتلا هنر فاخر  تئاتر در کاشان مرهون کوشش و همت هنرمندانی است که در راستای رونق و پویایی این هنر سهمی شایسته ایفا کرده اند، یادآور شد: گروه هنری فجر در سال ۱۳۶۰ با هدایت و سرپرستی محسن خسروی از هنرمندان تئاتر و همراهی چهره های فعال نمایش کاشان فعالیت خود را آغاز کرده  است.

پخش کلیپ، ارائه گزارش فعالیت گروه هنری فجر، نمایش، خاطره گویی اعضای گروه، تبجیل از سید امیر نقشه چی پیشکسوت تئاتر و سرود، پخش فیلم های خاطره انگیز تئاتر و پاسداشت هنرمندان گروه که در طول چهار دهه در عرصه هنرهای نمایش فعالیت داشته اند را از برنامه های دورهمی”همیشه در صحنه” عنوان کرد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.