×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

دوازدهمین هفته فیلم و عکس کاشان گشایش یافت

با حضور جمعی از مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر، دوازدهمین هفته فیلم و عکس کاشان گشایش یافت.

پایگاه خبری عامرنیوز : دوازدهمین هفته فیلم و عکس کاشان با حضور میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد سرجه پیما رئیس انجمن سینمای جوانان (دفتر ویژه کاشان)، جمعی از مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر منطقه فرهنگی کاشان در محل تالار شهر گشایش یافت.

شایان ذکر است، این رویداد فرهنگی هنری از ۲۴ تا ۲۸ تیرماه در ۲ بخش فیلم به میزبانی پردیس سینمایی کاشان و بخش عکس به میزبانی تالار شهر برگزار خواهد شد.

اکران فیلم‌های کوتاه برتر ملی، نمایش ۲۵ فیلم‌ کوتاه و مستند از تولیدات هنرمندان کاشانی، برپایی پنج کارگاه تخصصی در حوزه سینما، نشست‌های نقد و بررسی، نمایشگاه عکس از ۳۵ هنرمند کاشانی، نشست کتاب و سینما، برپایی نمایشگاه کتاب سینمایی، انتخاب عکس و فیلم برتر از نگاه تماشاگران و یادبود زنده‌یاد امیر تسلیمی از مدرسان انجمن سینمای جوانان (دفتر ویژه کاشان) از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته است.

گفتنی است، آیین گشایش دوازدهمین هفته فیلم و عکس کاشان که به همت و مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن سینمای جوانان (دفتر ویژه کاشان)، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، شورای اسلامی شهر، مؤسسه‌های بهمن سبز و کی‌آشیان، ساربوک، خانه نقلی و خانه لوسی برگزار می شود، شامگاه جمعه ۲۴ تیرماه در تالار شهر فرهنگسرای مهر کاشان انجام شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.