×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در پوشش خانوادگی

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از انهدام باند قاچاقچیان مواد افیونی در پوشش خانوادگی و کشف بیش از ۲۰۵ کیلوگرم حشیش در این شهرستان خبر داد.

عامرنیوز : سرهنگ ستاد حسین بساطی  با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و در پی اخبار واصله مبنی بر حضور قاچاقچیان غیربومی مواد مخدر در منزلی در سطح شهر کاشان مراتب را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در ادامه تصریح کرد: ماموران با انجام یک‌سری اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهمان را شناسایی و طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان و در یک عملیات پلیسی متهمان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: قاچاقچیان ۳ مرد و ۳ زن بودند که در پوشش خانوادگی با استفاده از ۳ دستگاه خودرو سواری، پس از تهیه مواد افیونی از استان های شرقی کشور، جهت استراحت وارد شهر کاشان شده بودند و پس از اجاره منزلی به مدت یک روز، قصد داشتند مواد مخدر را در یکی از استان های مرکزی کشور توزیع کنند.

سرهنگ بساطی خاطرنشان کرد : ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان، مقدار بیش از ۲۰۵ کیلو حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان با اشاره به اینکه متهمان به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی معرفی شدند مواد مخدر را یک ابر آسیب دانست و از خانواده‌ها خواست، نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته و نسبت به رفت‌وآمد و شناخت همسالان و دوستان آنها حساسیت ویژه‌‌‌ای داشته باشند و هر گونه اخبار مرتبط با مواد مخدر را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.