×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

دستگیری جیب بر افراد مسن در کاشان

فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری جیب بری که در مراکز خرید و فروشگاه ها ، اقدام به سرقت از افراد مسن می کرد ، خبر داد.عامرنیوز : سرهنگ ایرج کاکاوند اظهار داشت: در پی وقوع چند مورد جیب بری و سرقت کارت بانکی از افراد مسن در سطح فروشگاه ها و مراکز خرید پرتردد سطح شهر کاشان، بررسی و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .

وی افزود:  ماموران کلانتری۱۴ ناجی آباد، با انجام تحقیقات میدانی و بررسی محل هایی که سرقت در آن ها رخ داده بود، مطلع شدند که سارق با حضور در قسمت صندوق فروشگاه ، به عنوان مشتری پشت سر افراد مسن قرار گرفته و پس از متوجه شدن رمز کارت بانکی افراد ، در قسمت بیرونی فروشگاه اقدام به جیب بری و سرقت کارت بانکی افراد مسن کرده و در ادامه از حساب بانکی آنان پول برداشت کرده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران با انجام یک سری اقدامات پلیسی و تخصصی موفق شدند سارق را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه، وی را داخل مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ کاکاوند اظهار داشت: متهم در ابتدا منکر هر گونه جرمی شد، اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر ۳فقره سرقت وجه نقد از حساب بانکی افراد مسن به این شیوه اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد .
فرمانده انتظامی کاشان با بیان اینکه افراد بایستی هنگام خرید در صورت وجود افراد غیر ، رمز کارت بانکی خود را به فروشنده اعلام نکنند ، تاکید کرد : مراقب افراد ناشناسی باشید که به بهانه های مختلف قصد نزدیک شدن و سرگرم کردن تان را دارند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.