×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

دستگیری اعضای باند سارقان سیم برق با ۵۱ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از انهدام باند سارقان سیم برق و کشف ۵۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. عامرنیوز : سرهنگ ستاد حسین بساطی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند مورد سرقت کابل و سیم برق در سطح شهر کاشان و حومه ماموران کلانتری۱۳ علوی با انجام گشت های محسوس و نامحسوس مراتب را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در ادامه تصریح کرد: ماموران کلانتری۱۳ حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی مشاهده کردند ۳ نفر با در دست داشتن قیچی در حین سرقت و قطع کابل شبکه برق شهری هستند که بلافاصله وارد عمل شده و در یک اقدام پلیسی و ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ بساطی در ادامه با بیان توقیف دو دستگاه خودرو پژو۲۰۶ و پراید با پلاک های مخدوش گفت: سارقان در بازجویی و تحقیقات فنی پلیس به صراحت به ۵۱ فقره سرقت کابل و سیم برق و فروش اموال مسروقه به یک نفر مالخر اعتراف کردند.

ایشان در پایان با اشاره به دستگیری مالخر و کشف اموال مسروقه زیادی از مخفیگاه سارقان در پایان با تاکید بر توجه و رعایت هشدارها و توصیه های انتظامی توسط مردم خاطرنشان کرد: پلیس برای تامین امنیت و ارتقا و احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.