×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

در کوچه قدمگاه، پارکینگ عمومی ساخته می شود

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان از تملک و آزاد‌سازی دو پلاک به منظور کاربری پارکینگ عمومی واقع در کوچه قدمگاه خیابان شهید رجایی خبر داد.
عامرنیوز : احمد شاه‌بالایی با بیان اینکه دو پلاک در کوچه قدمگاه خیابان شهیدرجایی تملک و آزادسازی شد، عنوان کرد: هزینه و اعتبار آزادسازی و تملک پلاک‌های مذکور ۲۷ میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات حساب متمرکز شهرداری منطقه دو برای تملک پارکینگ‌های عمومی تأمین شده است.
وی با اشاره به اعتبار صرف شده برای آزادسازی‌های صورت گرفته برای پارکینگ های عمومی افزود: در دوره مدیریت جدید یکی از اقدامات موثر در تملک و آزادسازی املاک جهت پارکینگ‌های عمومی، اختصاص حساب متمرکز برای خرید پارکینگ عمومی است به نحوی که اعتبارات حساب مذکور مختص تملک ملک ویژه توسعه پارکینگ‌های عمومی است.
مدیر منطقه دو شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: یکی از پلاک‌ها با کاربری پارکینگ عمومی در طرح تفصیلی، پلاک مجاور آزادسازی مذکور است که با همکاری و مساعدت مالک آن، انتظار می‌رود شاهد گسترش این پارکینگ برای استفاده و رفاه حال شهروندان در آینده‌ای نزدیک باشیم.
مدیر منطقه دو شهرداری کاشان در ادامه با اشاره به تمرکز مراکز درمانی و خدماتی و مراکز تجاری در محدوده‌های چهارراه آیت الله کاشانی و خیابان‌های شهید بهشتی و شهید رجایی گفت: مساحت تملک شده این دو پلاک ۶۲۵ متر مربع بوده که به همت حوزه املاک منطقه صورت پذیرفته است.
شاه بالایی بیان کرد: آزادسازی و توسعه معابر در راستای کاهش حجم و بارترافیکی خیابان‌های اصلی سطح منطقه به ویژه بازگشایی محورهای منتهی به خیابان‌های شهید رجایی و شهید بهشتی به عنوان شریانهای حیاتی شهر کاشان همواره مد نظر بوده است.
وی یادآور شد: آزادسازی و تملک برای پارکینگ عمومی، راهبردی برای رهایی از ترافیک شهری است و با توجه به قرارگیری مراکز درمانی و بیمارستان‌های میلاد و نقوی و مراکز تجاری در محور شهید رجایی به عنوان هسته مرکزی شهر و مراجعات مکرر شهروندان در طول شبانه روز به این مراکز، آزادسازی و تملک این دو پلاک جهت پارکینگ عمومی همواره احساس می‌شد که این امر میتواند به کاستن بار زیاد ترافیک در این منطقه به ویژه ساعات پایانی عصر و شب کمک شایانی کند.
وی همچنین با اشاره به اینکه آزادسازی و تعریض خیابان ها بدون همیاری شهروندان امری دشوار بوده از آمادگی شهرداری منطقه برای احداث پارکینگ طبقاتی با همکاری بخش خصوصی خبر داد.
شاه‌بالایی تأکید کرد: توسعه شهری نیازمند حضور فعال بخش خصوصی است و در این راستا شهرداری منطقه آمادگی خود را به منظور مشارکت و جذب سرمایه‌گذار برای احداث پارکینگ عمومی و طبقاتی در پلاک‌های مذکور اعلام می‎کند.
مدیر منطقه دو شهرداری کاشان، در پایان ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی و همکاری شهروندان در زمینه آزادسازی‌ها متذکر شد: انتظار می‌رود با این گونه تعاملات بستر پیشبرد طرح های عمرانی و خدماتی بیشتری در سطح منطقه در سال جدید فراهم شده و با توجه به این‌که همت و تلاش مدیریت شهری بر افزایش رفاه و اعتماد اجتماعی است، مجموعه مدیران و پرسنل این منطقه کوشیده‌اند تا در حد توان خود برای خدمت‌رسانی به شهروندان و عمران و آبادانی منطقه گام بردارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.