×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

در سال ۹۹ بیش از ۴۳۰۰ اشتغال در کاشان ایجاد شده است

در سال گذشته بیش از چهار هزار و ۳۰۰ شغل در سطح شهرستان کاشان ایجاد شد

عامرنیوز : علی اکبر مرتضایی در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان با بیان اینکه یکی از مهمترین تحولات شهرستان کاشان در سال ۱۳۹۹ را در حوزه های مختلف راهسازی در سطح شهرستان کاشان دانست و ابراز داشت: استفاده از ظرفیت خیرین در شهرستان کاشان در حوزه های مختلف راهسازی، مسکن ساز و مدرسه سازی بسیار مشهود بوده و است به طوریکه حدود ساخت ۷۵ درصد مدرسه ها در شهرستان کاشان توسط خیرین ساخته شده است.

فرماندار ویژه کاشان منطقه ویژه اقتصادی، فرودگاه، اقدام ملی مسکن و غیره را از جمله مهمترین پروژه ها و اقدامات در سال جاری دانست و تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و منطقه با عملکرد مناسب دستگاه های مربوطه کاشان رتبه نخست اعطای تسهیلات کرونایی و همچنین تسهیلات کم بهره را به متقاضیان در سطح کشور دارد.

وی با اشاره به برگزاری طرح ملی هر خانه یک پایگاه سلامت بیان داشت: تقدیر سازمان یونسکو از برگزاری مطلوب و شایسته این طرح در کاشان نشان از حسن اجرا و تاثیرگذاری این طرح در کاشان دارد.

مرتضایی با اشاره به برگزاری انتخابات در سال جاری افزود: در انتخابات قبلی کمیته فناوری اطلاعات فرمانداری ویژه کاشان رتبه نخست در بهره وری و کارکرد مفید را در سطح کشور کسب کرد که با توجه به لزوم توسعه دولت الکترونیک این یک موفقیت برای فرمانداری ویژه کاشان به خصوص در برگزاری انتخابات است.

وی با اشاره به تکمیل پروژه ملی رصدخانه ملی ایران در شهرستان کاشان گفت: رصدخانه ملی ایران بزرگترین پروژه علم محور کشور است که قرار است طی ماه های آینده نورگیری و برای استفاده محققین و دانشمندان علم نجوم در دسترس قرار گیرد.

فرماندار ویژه کاشان با بیان اینکه در سال گذشته بیش از چهار هزار و ۳۰۰ شغل در سطح شهرستان کاشان ایجاد شد، تاکید کرد: این موفقیت در حالی به دست آمد که با وجود تحریم و شیوع ویروس کرونا بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی با مشکل مواجه شده بودند ولی با اقدامات موثر دستگاه های مربوطه به خصوص پیگیری های کمیته رفع موانع تشکیل شده در فرمانداری ویژه کاشان تولید مشکلات مربوط به این واحدها تا حد زیادی مرتفع شد.

مرتضایی در پایان از روسای ادارات خواست تا بر اساس شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را پیوست تمام برنامه ریزی و اقدامات خود قرار دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.