×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

درمانگاه باقرالعلوم (ع) نیازمند یاری خیرین

درمانگاه باقرالعلوم (ع) نیازمند یاری خیرین

محمد احترامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری عامرنیوز ضمن تبریک دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: درمانگاه شبانه روزی باقرالعلوم(ع)  در شب عید قربان سال جاری افتتاح و به بهره برداری رسید که با تلاش و مساعدت خیرین راه اندازی آن به بهترین شکل ممکن فراهم شد تا مردم عزیز منطقه این امکان را داشته باشند تا از آن بهره مند شوند.

مدیر درمانگاه باقرالعلوم (ع) گفت: ماهیانه بالغ بر ۳۷ میلیون هزینه درمانگاه می شود که ۴۰ درصد از درآمد درمانگاه، هزینه ها را پوشش می دهد و ۶۰ درصد مابقی از طریق کمک های مردمی و خیرین تامین می شود.

مدیر درمانگاه باقرالعلوم (ع) بیان اینکه یکی از نیازهای ضروری مسئله درمان مردم است ضمن تشکر ویژه از خیرین که تابحال کمک حال درمانگاه بوده اند در راستای خدمت رسانی بیشتر درمانگاه به بیماران از مردم خواست کسانی که استطاعت مالی دارند درمانگاه را در این امر خیر کمک و یاری نمایند.

ایشان ادامه دادند: با پیگیری های انجام شده انشاالله در سال ۹۸ بخش دندان پزشکی درمانگاه فعالیت خود را شروع خواهد نمود.

مدیر درمانگاه باقرالعلوم (ع) در پایان اعلام نمود خیرین و مردم می توانند کمک های نقدی خود را از طریق  شماره حساب ۹۹۹ صندوق قرض الحسنه فین و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۸۰۰۵۵۷۸۴ بانک صادرات واریز نمایند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.