×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

دانش آموزان کاشانی یک روز را با کتاب، مهمان فرهنگ‌سرای مهر می شوند

مدیر فرهنگ سرای مهر از اجرای طرح” یک روز با کتاب”  ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی خبر داد.

پایگاه خبری عامرنیوز : مهدی فخرئی در تشریح طرح “یک روز با کتاب” اظهار داشت: در راستای اجرای فعالیت در کاشان پایتخت کتاب ایران، برنامه “یک روز با کتاب” با رویکرد ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی بویژه دانش آموزان مدارس موجود در طرح بازآفرینی شهری در فرهنگ سرای مهر برگزار می شود.

مدیر فرهنگ سرای مهر بر اهمیت ارتقاء فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه کتاب‌خوانی یکی از اصول آموزشی و تربیتی است که منجر به رشد فکری و روحی کودکان می شود، فرهنگ سرای مهر اجرای طرح “یک روز با کتاب” را به منظور ترویج کتاب و کتاب خوانی در دستور کار خود قرار داده است.

فخرئی اذعان داشت: طرح”یک روز با کتاب”با هدف برخورداری دانش آموزان بویژه دانش آموزان محلات مناطق بازآفرینی شهری از برنامه ای شاد و آشنایی بیشتر آن ها با کتاب و کتاب خوانی و نیز فعال کردن کتابخانه های مدارس اجرا می شود.

ایشان یادآور شد: این برنامه روزهای چهارشنبه در محیطی شاد و جذاب با قصه گویی، پخش انیمیشن، کتابخوانی و معرفی کتاب، مسابقه و اهدای جوایز اجرا می شود.

لازم به ذکر است در ستاد بازآفرینی شهری به منظور تهیه و پیشنهاد برنامه های فرهنگی و آموزشی، بررسی مشکلات اجتماعی و فرهنگی و نیز ارائه راهکارهایی به منظور گنجاندن محلات و محدوده های هدف برنامه در برنامه ریزی های مدیریت شهری، مسئولیت کمیته توانمند سازی اجتماعی و فرهنگی مناطق بازآفرینی شهری را سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان عهده دار است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.