×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

دانشگاه کاشان رتبه نخست دانشگاه‌های جامع را در رتبه‌بندی تایمز دارد

رییس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام Isc گفت: دانشگاه کاشان توانست در نظام رتبه‌بندی تایمز در سال ۲۰۱۹ در بین دانشگاه‌های جامع رتبه نخست و در ردیف ۵۰۰ تا ۶۰۰ جهان قرار گیرد.

پایگاه خبری عامرنیوز :محمد جواد دهقانی، رییس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام Isc در مراسم جشن دستاورد‌ها و افتخارات و چهل و پنجمین سال راه اندازی دانشگاه کاشان، جایگاه علمی این دانشگاه را درخور توجه بیان کرد و گفت: دانشگاه کاشان رتبه ۹ را در بین دانشگاه‌های جامع در سطح ملی دارد.

وی به رتبه ۴۰۰ تا ۵۰۰ جهانی دانشگاه کاشان در حوزه موضوعی مهندسی در نظام رتبه بندی تایمزاشاره کرد و افزود: این دانشگاه در پایگاه وب آوساینس و اسکوپوس نیز رشد چهار برابری را داشته است.

دهقانی خاطرنشان کرد: دانشگاه کاشان به لحاظ میزان کمیت مقالات که در مجلات بین المللی منتشر شده رتبه ۱۷ را داردو به لحاظ استناد و میزان اثربخشی انتشارات رتبه ۱۱ را در بین دانشگاه هاو موسسات پژوهشی دارد.

رییس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام با اشاره بر اینکه نظام‌های رتبه بندی هدف نیستند بلکه ابزار هستند، خاطرنشان کرد: در حوزه پژوهش هدف والاتر، کسب مرجعیت علمی و تولید علمی است که بر جوامع علمی، صنعت و جامعه در سطح ملی و بین المللی متناسب با رسالت دانشگاه اثر گذار باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.