×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

خیابان میرعماد به مدت ده روز مسدود می شود

خیابان میرعماد به دلیل اجرای عملیات عمرانی از فردا به مدت ۱۰روز مسدود می شود.

عامرنیوز : محمد حسین واحدیان از مسدودیت خیابان میرعماد به دلیل اجرای عملیات عمرانی از تاریخ ۲۸ آذرماه به مدت ۱۰روز خبر داد و گفت:  زیرسازی و اجرای کف‌فرش در خیابان میرعماد در بازه زمانی حداقل ۴۵ روز انجام خواهد شد که ۱۰ روز به طور کلی مسدود می شود.

وی یکی از رویکردهای شهرداری را تقویت شریان‌های منتهی به بازار خواند و بیان کرد: این معبر به عنوان یکی از ورودی‌ها به بازار کاشان باید در شأن فرهنگ و تاریخ و مردم این محل و کسبه بازار باشد، همچنین عناصر شاخصی از جمله کاروانسرای گمرک، مسجد میرعماد و میدان تاریخی فیض در این مسیر واقع شده است و از طرفی نیز به دلیل وجود مراکز بانکی و تردد بسیار اهمیت دارد.

مدیر منطقه یک شهرداری کاشان با بیان اینکه در خیابان میرعماد ضمن اصلاح معبر ایجاد حس تعلق و جذابیت بصری به وقوع می پیوندد، تاکید کرد:  با توجه به اینکه در اطراف بازار آرام سازی ترافیکی و تاکید بر پیاده روها مورد توجه شهرداری است، در اجرای پیاده‌روها و کف‌سازی معبر از مصالح متناسب با بافت تاریخی استفاده شده است تا عبور و مرور خودروها صرفا به صورت دسترسی محلی باشد و این معبر به عنوان یک محور مواصلاتی تلقی نشود.

وی خاطر نشان کرد: مسدودیت این معبر در شورای ترافیک شهرستان کاشان مطرح شده و اطلاع رسانی به تمام بانک ها و مراکز تجاری و اداری مقیم نیز صورت گرفته است.

واحدیان بیان کرد: یکی از اهداف کف سازی خیابان میرعماد دمیدن روح زندگی به شب‌‌های این خیابان است چراکه به دلیل تعطیلی مراکز اداری، تجاری و بانک‌ها عصرها این محور تبدیل به یک مسیر بی تردد می شود.

وی همچنین از زیرسازی و کف‌سازی خیابان‌های باب الحوائج و رضا عباسی خبرداد و گفت: از رویکردهای شهرداری کاشان ایجاد یکپارچگی در بافت تاریخی است که در بودجه سال ۹۹ زیرسازی و کف‌سازی دو خیابان مذکور که به بازار نیز منتهی هستند در نظر گرفته شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.