×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

خودروی حامل ۷۹ کیلو تریاک در کاشان توقیف شد

فرمانده انتظامی کاشان از توقیف یک دستگاه خودرو سواری وکشف ۷۹ کیلو تریاک در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدراین شهرستان خبر داد.

پایگاه خبری عامرنیوز : سرهنگ ایرج کاکاوند اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر، در محورهای مواصلاتی شهر کاشان با یک دستگاه سواری تیبا قصد انتقال مواد مخدرتریاک به مرکز کشور را دارند که بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی سریعاً به یکی از محورهای ورودی شهر کاشان اعزام و پس از شناسایی خودروی مورد نظر وارد عمل شده و جهت توقف خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ادامه داد: راننده خودرو که عرصه را بر خود تنگ دیده بود بدون توجه به هشدار و دستور ایست مأموران با سرعت زیاد قصد فرار از محل را داشت که در نهایت مأموران موفق شدند با هوشیاری و سرعت عمل خودرو را توقیف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۷۹ کیلوتریاک کشف شد تصریح کرد: در این خصوص ۴ قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ کاکاوند در پایان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلایی خانمان سوزدر اولویت کار پلیس قرار دارد و مأموران این فرماندهی در برخورد با سوداگران مرگ از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد از شهروندان درخواست کرد چنانچه از فعالیت مجرمانه افراد سودجو در این زمینه مطلع شدند بلافاصله مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.