×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

خط سریع‌السیر “کمال‌الملک – مسکن مهر” افتتاح می‌شود

خط سریع‌السیر کمال الملک- شهرک خاتم الانبیا(مسکن مهر) سه شنبه ۱۵ بهمن ماه در چهارمین روز دهه فجر افتتاح می شود.عامرنیوز : سید محمدرضا متشکره با اعلام این خبر بیان کرد: این خط در سه نوبت شبانه‌روز، فرآیند جابجایی شهروندان کاشانی را از مبدأ کمال‌الملک به شهرک خاتم‌الانبیا و بالعکس را برعهده می‌گیرد.

وی، علاوه بر ۷ صبح، ۱۴:۳۰ و یک نوبت دیگر در بعداز ظهر را از جمله زمان فعالیت سرویس‌های این خط سریع السیر اعلام و خاطرنشان کرد: زمان فعالیت سرویس‌ها بر مبنای وقت آغاز و پایان کار ادارات و سازمان‌ها و یا مراکز آموزشی و همچنین بیشترین نیاز شهروندان تعیین شده است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان، با تأکید بر عملکرد سریع السیر سرویس‌ها در این خط، عدم توقف اتوبوس‌ها در میانه این مسیر را یادآور شد.

متشکره، با اشاره به وجود ۱۳ دستگاه اتوبوس در قالب ۶۶ سرویس در خط کمال الملک-شهرک خاتم‌الانبیا از ساعت ۶:۳۰ تا ۲۱ در حال حاضر گفت:سکونت حدود ۱۸ هزار شهروند در این شهرک و نیاز ساکنان آن به ایاب و ذهاب به‌هنگام و سریع، سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر را برآن داشت تا نسبت به راه‌اندازی این خط سریع‌السیر اقدام کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.