×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

خانه جوان کاشان به بهره برداری رسید

خانه جوان کاشان با حضور معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

عامرنیوز : خانه جوان کاشان با حضور معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان و سایر مسئولان شهری به بهره برداری رسید.

محمدجواد سلامیان زاده در حاشیه افتتاح خانه جوان کاشان اظهار داشت: طبق تفاهم نامه منعقد شده با هلال احمر کاشان و اداره ورزش و جوانان این شهرستان مقرر شده تا طبقه فوقانی ساختمان هلال احمر در اختیار سازمان‌های مردم نهاد جوانان کاشانی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه این ساختمان ۲۰۰ متر متراژ دارد، افزود: بهره برداری از این ساختمان اعتبار اولیه نداشته است اما در راستای مرمت و بازسازی خانه جوان کاشان ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافت و قسمت‌های مختلفی را برای این واحد اداره ورزش و جوانان کاشان در نظر گرفته شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان ابراز داشت: کلاس‌های آموزشی، پاتوق‌های فرهنگی، کارهای پژوهشی، سایت اینترنت ویژه انجام پژوهشی و دبیرخانه خانه جوان از جمله قسمت‌های خانه جوان اداره ورزش و جوانان کاشان است و فاز دوم خانه جوان کاشان نیز در حال ساخت است، فاز دوم این خانه ۶۰۰ متر زیربنا دارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.