×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

حضور پرورش دهندگان ماهی زینتی کاشان در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی دام ،طیور ،آبزیان و دامپزشکی استان اصفهان

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی دام ،طیور ،آبزیان و دامپزشکی استان اصفهان شروع بکار نموده است.

عامرنیوز : مهندس رضا مظلومی حضور دکتر رضایی معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، دکتر خون میرزایی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس شیلات ایران و حضور خانم طالبان وزیر اقتصاد کشاورزی کردستان عراق را در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام طیور، آبزیان و دامپزشکی اصفهان فرصتی مناسب برای تولیدکنندگان، فعالان و متخصصان دام طیور، آبزیان و دامپزشکی منطقه دانست.

معاون رییس سازمان جهاد کشاورزی و مدیر جهاد کشاورزی کاشان افزود: تولید کنندگان ماهیان زینتی در کاشان برای اولین بار در این نمایشگاه شرکت کردند که خوشبختانه از این فرصت بهترین استفاده و بهره مندی هوشیارانه در جهت شناسایی تجار خارجی و ارتباطات بازرگانی با کشورهای همسایه اقدام کردند.

در اولین روز شروع به کار نوزدهمین نمایشگاه بین المللی دام ،طیور ،آبزیان و دامپزشکی استان اصفهان معاونین محترم وزارت جهاد کشاورزی در غرفه پرورش دهندگان ماهی زینتی کاشان حضور یافته و از نزدیک با فعالین بخش به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
در این رویداد که با عرضه گونه های متعدد و کمیاب ماهیان زینتی توسط پرورش دهندگان کاشانی برگزار گردید جناب آقای دکتر خون میرزایی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات ایران با ابراز خرسندی از حضور فعال تولید کنندگان کاشانی بعنوان قطب تولید ماهیان زینتی کشور، اظهار داشتند حضور در نمایشگاه فرصتی مغتنم برای توسعه بازار و فزایش ارتباط اقتصادی با کشور های همسایه می باشد.
وی همچنین با اشاره به شعار سال،رسیدگی به دغدغه های تولید کنندگان این بخش را از اهم پیگیری های کاری خود اعلام و خاطر نشان کردند رایزنی های لازم را با استفاده از پتانسیل های  دولت و مجلس را در دستور کار قرار می دهیم.
در این بازدید که با حضور  جناب آقای دکتر رضائی معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی، جناب آقای مهندس مرادمند ریاست سازمان جهادکشاورزی همراه بود توانمندی های فنی و اجرایی تولید کنندگان کاشان مورد توجه قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.