×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

جمع آوری ماهانه ۲۵۰ تن زباله در ایستگاه‌های بازیافت

شرکت بازیافت کاشان و آران و بیدگل با هدف مدیریت پسماند سه وظیفه اصلی آموزش، پردازش کود و دفن بهداشتی زباله را برعهده دارد.

عامرنیوز : مدیرعامل شرکت بازیافت و پسماندهای کاشان و آران و بیدگل با اشاره به اینکه در بحث مدیریت پسماند اولین گام کاهش میزان زباله است عنوان کرد: ما زباله را به سه بخش خشک، تر و ویژه پسماند خانگی دسته‌بندی می‌شود.

ایشان خاطرنشان کرد: یک جدول زمان‌بندی آماده دریافت پسماند های تفکیک شده است که شهروندان می‌توانند به آن ها مراجعه کرده و مواد بازیافتی را به گشت‌های پسماند تحویل بدهند.

بارانی با بیان اینکه هر ماه ۲۵۰ تن ماهیانه از ایستگاه‌ها، مواد بازیافتی تحویل گرفته می شود گفت: شهرستان کاشان ماهیانه بین ۱۴۵ تا ۱۵۵ تن زباله و مجموع دو شهرستان با شهرها و روستاهای تابعه بین ۱۸۰ تا ۱۹۰ تن تولید می‌کنند.

وی افزود: دفن زباله روش مکمل در کنار همه روش هاست و باید طبق استانداردهای موجود صورت پذیرد.

بارانی یادآور شد: در کارخانه عملیات جداسازی انجام می‌شود و زباله‌ای که قابلیت تفکیک نداشته و تبدیل به کود کمپوست نمی شود به صورت بهداشتی دفن می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: ما در کارخانه روزانه بین پنج تا هفت تن پلاستیک جداسازی می‌کنیم که به مواد آلی جهت بازگشت به صنعت تبدیل می‌شود.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.