×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)در خیریه هاجر+تصویر

گزارش جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در خیریه وتوانبخشی جامع هاجر کاشان

پایگاه خبری عامرنیوز : شب گذشته همزمان با سالروز طلوع سبز منتهای فضیلت و پاکی و بهار گلزار نبوی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مراسم جشنی با حضور مسلمانان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت از فین بزرگ و کاشان در موسسه خیریه و توانبخشی جامع هاجر کاشان برگزار گردید.

جشن میلاد کوثر نبوی شامل برنامه های متنوعی از جمله: قرائت قرآن کریم،شعر خوانی و توصیف کمالات والای بانوی دو عالم،اجرای گروه سرود هاجری ها،مولودی خوانی ، پخش کلیپ مادران هاجری و معرفی موسسه هاجر توسط آقای هاشمی طاهری بود.

حجه الاسلام صدیقی در جشن میلاد صدیقه کبری (س) در موسسه هاجر گفت:مجمع یا زهرا(س) فین دارای امکانات مادی و معنوی فراوانی است که باید از آنها در مسیر رشد و تعالی منطقه استفاده و به مرکز نشر اندیشه های ولایی حضرت زهرا(س) تبدیل گردد و وظیفه برادران خدمت گذار در این جلسه مذهبی جذب نیروهای جوان و واگذاری امور فرهنگی به آنان است.
ایشان در ادامه موسسه خیریه هاجر را نماد فرهنگ خدمت به مردم مومن دانست و گفت: خدمتی که جناب حسکویان و مجموعه همراه ایشان به این منطقه با مدیریت جانباز محترم جناب طاهری هاشمی انجام دادند جزء استثنائات است.
وی گفت: به امید روزی که بلواری از بیت الاحزان به طرف امام زاده قاسم(ع) انجام شود تا این امام زاده مقدس نیز از غربت بیرون بیاید.

این جشن با حضور:دکتر حسین باغشیخی، مجتبی رافعی، حاج محمود شریفی، محمدرضا ابراهیم زاده، کربلایی علی عسگری و حاج حسن جمالی اجراش شد.

مرکز توانبخشی هاجر فعالیت خود را در سال ۱۳۸۳ آغاز نموده است.۲۷مددجوی معلول جسمی و ذهنی دختر زیر پوشش این موسسه هستند آدرس موسسه خیابان امیرکبیر.خیابان شاهزاده قاسم.سادات ۵ می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.