×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

جشنواره فرهنگی ورزشی دختران با نشاط شهر با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

مسئول امور ورزش بانوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از پایان فعالیت”جشنواره فرهنگی، ورزشی دختران با نشاط” در قالب رقابت‌های ورزشی به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) روز دختر و دهه کرامت در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو خبر داد.

عامرنیوز : فروغ صالحی شهرابی با اشاره به نقش ورزش در ایجاد شادی و نشاط در جامعه گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی دختران با نشاط در راستای افزایش مشارکت و نشاط افزایی در بین بانوان و به منظور ترویج فعالیت‌های ورزشی بانوان در قالب مسابقات آمادگی جسمانی، طناب زنی، دارت، دوچرخه سواری، و بازی‌های فکری به مدت ۷ روز در مجموعه‌های تفریحی ورزشی مهربانو و شهربانو از اماکن ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری بسیج جامعه زنان حوزه مقاومت بسیج خواهران ناحیه مقاومت کاشان انجام شد، خاطر نشان کرد: در این رویداد فرهنگی ورزشی بیش از ۵۰۰ بانوی ورزشکار و علاقه‌مند به فعالیت‌های ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند و برگزیدگان جشنواره طی آیینی معرفی شدند.

مسئول امور ورزش یانوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی ، ایستگاه غرفه کودک، جشن، مولودی خوانی، سخنرانی، نمایش طنز، سرود به همراه پاتوق از من بپرس، تقدیر از دختر شهید قاسمی از شهدای مدافع وطن و نیز دختران با نام معصومه و اهدا جوایز به برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره فرهنگی ورزشی را از جمله بخش‌های آیین پایانی جشنواره برشمرد که با استقبال بانوان کاشانی همراه بود .

صالحی با تقدیر از بانوان ، مربیان و داوران حاضر در این جشنواره، ابراز امیدواری کرد تا با تعامل با دیگر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی شهر کاشان بتوانیم زمینه توسعه فعالیت‌های ورزشی بانوان را فراهم کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.