×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

جشنواره بازی های فکری ویژه کودکان در کاشان آغاز شد

جشنواره”بازی های فکری” در بوستان شهید کریمی کاشان آغاز شد.

عامرنیوز :  مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با اشاره به اینکه بازی های فکری در افزایش روحیه بسیار تاثیرگذار هستند، گفت: در راستای ارتقاء نشاط و شادابی در بین کودکان، مدیریت ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان ، اقدام به برگزاری جشنواره”بازی های فکری”در تعدادی از بوستان های شهر کاشان کرد.

مرتضی والی زاده، دوز چهارسو، مارو پله و اتللو را از جمله بازی های جشنواره “بازی های فکری”نام برد که در فضایی شاد و رقابتی برای کودکان بالای ۶ سال به همراه ایستگاه نقاشی و گریم با همکاری خانه های بازی کودک نابغه، آل یاسین، سرزمین کوچولوها و خانه بازی شازده کوچولو تحت نظارت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، تدارک دیده شده است.

وی یادآور شد: جشنواره”بازی های فکری” از ۱۳ مرداد ماه در بوستان شهید کریمی واقع در بلوار ملاصدرا آغاز و تا ۱۶ مرداد ماه از ساعت ۹ شب به ترتیب در بوستان بهاران خیابان کارگر، بوستان نرگس واقع در خیابان آیت اله سعیدی(نطنز) و بوستان امامزاده قاسم (ع) در منطقه فین برگزار می شود.

مدیر عامل سازمان، هدف از اجرای جشنواره”بازی های فکری” را ایجاد نشاط اجتماعی، افزایش شادابی در کودکان و معرفی بازی به‌ عنوان یک ابزار تربیتی و پرورش خلاقیت در کودکان، عنوان کرد.

شایان ذکر است در نخستین شب این جشنواره بیش از ۶۰ کودک با یکدیگر به رقابت پرداخته و از برگزیدگان هر بخش با اهدا هدیه تبجیل شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.