×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تیم منتخب دوچرخه سواری غریب‌الغربا سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان بعد از ۱۰ روز رکاب زنی و طی مسیر یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر با پیام «من واکسن میزنم» به شهر مشهد مقدس رسیدند.

عامرنیوز : این تیم ۱۴ نفره برای بیست و یکمین سال است که در راستای ابراز ارادت مردم ولایت مدار کاشان، بهره‌گیری از فرصت حضور در مسیر معنوی زیارت امام رضا(ع) مسیر کاشان تا مشهد را رکاب زدند تا ضمن پاسداشت مقام والای امامزاده علی‌بن امام محمدباقر(ع)، مشوق مردم شهرهای مختلف برای تزریق واکسن کرونا باشند.

در این رویداد فرهنگی ورزشی که از جمعه ۹ مهر ماه از گلزار شهدای دارالسلام کاشان و آستان امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) در مشهد اردهال کاشان آغاز شد، تیم دوچرخه سواری بعد از ۱۰ روز و عبور از استان‌های قم، تهران، مازندران، گلستان و خراسان شمالی و رضوی به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

سعید سلگی، محسن زارع، مهدی صفاریان، علی خیامی، مرتضی کافی‌زاده، اسماعیل برزی، مجید ملکی، مجتبی کریم‌پور، محمد‌حسین رضازاده، محمد مهدی حسنیان ، محسن خشنودی، حسین کچویی و محمدمهدی رحیمی به سرپرستی سجاد مظفری‌تبار از اعضای تیم دوچرخه سواری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان هستند که ظهر امروز با حضور در حرم مطهر رضوی، مهمان خوان با برکت امام رضا(ع) شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.