×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

توصیه‌های پلیس کاشان به عزاداران حسینی

فرمانده انتظامی کاشان به عزاداران حسینی که شب هنگام با لباس مشکی در سطح شهر تردد دارند، گفت: به علت دید کم رانندگان در شب، مراقبت بیشتری در تردد‌های شهری داشته باشید.

عامرنیوز :  سرهنگ ایرج کاکاوند با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان گفت: با توجه به حرمت عزاداران به آقا امام حسین (ع) و پوشیدن لباس سیاه در این ایام، شایسته است عزاداران محترم که در معابر تردد می‌کنند، با هوشیاری کامل‌تر و دقت بیشتری در محل‌ها و معابر شهر کاشان تردد نمایند.

وی درادامه تصریح کرد: با توجه به رنگ و لباس تیره عزادران حسینی و تاریکی هوا و محدودیت دید رانندگان در شب‌ها، ممکن است برخی رانندگان متوجه حضور عابران پیاده نشوند و باعث بروز حوادث ناخواسته‌ای گردند.

فرمانده انتظامی کاشان توصیه کرد: عابران پیاده حتما از خط کشی عابر پیاده، پیاده رو‌ها پل‌های عابر پیاده تردد و سعی کنند حتی الامکان از کفش‌ها و شلوار‌هایی با رنگ روشن استفاده نمایند که بیشتر در معرض دید رانندگان در شب هنگام باشند.

وی توصیه‌ای هم به رانندگان داشت و گفت: رانندگان گرامی هنگام تاریکی هوا و به ویژه در این ایام که عابرین و عزاداران حسینی، از لباس تیره و مشکی استفاده می‌کنند، حتما توجه کافی و لازم به جلو و اطراف کنند و بیش از پیش حین رانندگی به دلیل کم شدن دید، توجه و دقت بیشتری نسبت به تردد عابران پیاده در سطح معابر شهر کاشان داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.