×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

توجه نکردن به جلو عامل اصلی تصادفات درون شهری در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان توجه نکردن به جلو را اصلی ترین عامل تصادفات درون شهری عنوان کرد و گفت : در ۵ ماهه نخست سال جاری ۲۸ درصد از تصادفات درون شهری کاشان به این عامل اختصاص دارد .
عامرنیوز: سرهنگ ستاد حسین بساطی استفاده از تلفن همراه ، خوردن و آشامیدن و صحبت کردن با دیگر سرنشینان را از علل حواس پرتی وتوجه نکردن به جلو توسط رانندگان عنوان کرد و بر افزایش دقت در حین رانندگی تاکید کرد.

وی رعایت نکردن حق تقدم را با ۲۱ درصد از کل تصادفات، دومین عامل مهم در علل تصادفات درون شهری کاشان عنوان کرد و گفت : دیده شدن خودرو و توجه به خودرو های دیگر و اطمینان در ورود و خروج به راه اصلی و فرعی میتواند در کنترل این عامل موثر باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: دیگر علل اصلی تصادفات درون شهری را دنده عقب با ۱۰ درصد و تغییر مسیر ناگهانی با ۷درصد عنوان و خاطرنشان کرد : بحمدلله با تلاش های صورت گرفته و مشارکت خوب شهروندان عزیز ، شاهد کاهش ۷ درصدی تصادفات فوتی درون شهری در سال جاری هستیم.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه بیشترین عامل تصادفات فوتی درون شهری در کاشان مربوط به موتورسواران است از راکبین این وسیله نقلیه که اغلب جوانان هستند درخواست کرد : در حین رانندگی حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند تا شاهد افزایش شدت جراحات در تصادفات مربوط به این وسایل نقلیه نباشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.