×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تمامی آرامستان های شهرستان کاشان در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری تعطیل است

تمامی آرامستان های سطح شهرستان کاشان در دو روز ۵شنبه و جمعه این هفته با همکاری شهرداری ها و بخشداری های سطح شهرستان و با پشتیبانی نیروی انتظامی تعطیل است.

عامرنیوز : علی اکبر مرتضایی فرماندار ویژه کاشان با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر و تجمع همشهریان کاشانی در آرامستان های سطح شهرستان کاشان تصریح کرد: با توجه به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی و به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه تجمع در آرامستان ها و در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی در وضعیت قرمز کرونایی مصوب شد تمامی آرامستان های سطح شهرستان کاشان در دو روز ۵شنبه و جمعه این هفته با همکاری شهرداری ها و بخشداری های سطح شهرستان و با پشتیبانی نیروی انتظامی تعطیل شود.
وی همچنین با اشاره به تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ممنوعیت هرگونه تردد بین شهری و استانی از روز سه شنبه ۲۱ تا شنبه ۲۵ اردیبهشت افزود: با توجه به این مصوبه، هرگونه مجوز تردد خودرو از روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا روز شنبه ۲۵ اردیبهشت در فرمانداری ویژه کاشان صادر نمی شود.

مرتضایی گفت: بیش از ۵۰۰ هزار نفر در منطقه کاشان زندگی می کنند که این جمعیت شناور است و بر این مبنا لازم است به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا دستگاه ها و مسئولین ذی ربط این جمعیت را مدیریت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.