×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تذکر کتبی ساداتی نژاد به رئیس جمهور برای لزوم حمایت و ارائه تسهیلات به بومگردی و کارگاه های گلابگیری

تذکر کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی ۳ اردیبهشت ماه قرائت شد.

عامرنیوز :  در نشست علنی سه شنبه، ۲ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر

قرائت شد:

– تذکر جواد کاظم نسب الباجی نماینده اهواز، باوی به وزیر صمت: تسریع در گشایش سامانه سجاد و پرداخت مابقی خسارات کشاورزان خوزستان.

– تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار به وزیر نفت: علت عدم پذیرش بیماران غیرشرکت نفتی در درمانگاه پلی کلینیک نفت شاهین شهر علیرغم دستور صریح جنابعالی چیست.

– تذکر سیدجواد ساداتی نژاد نماینده کاشان، آران بیدگل به رئیس جمهور: صدور دستور ویژه برای حمایت مالی و ارائه تسهیلات به کارگاه‌های گلابگیری. همچنین لزوم تخصیص تسهیلات مالی و حمایت از دو هزار بومگردی کشور. همچنین تذکر به وزیر ورزش: تخصیص تسهیلات و کمک مالی به باشگاه‌های ورزشی و پرداخت بهای آب، برق و گاز این اماکن.

– تذکر شهاب نادری نماینده پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، روانسر به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: لزوم توجه به اینترنت حوزه اورامانات با توجه به شرایط گردشگری منطقه. همچنین تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم جذب نیروهای بومی در منطقه اورامانات. همچنین تذکر به وزیر راه و شهرسازی: لزوم احداث بزرگراه قازانچی به ارومانات با توجه به قوانین و مقررات وضع شده. همچنین تذکر به وزیر نیرو: لزوم توجه به سامانه گرمسیری و سردسیری در استان کرمانشاه خصوصا اورامانات. همچنین تذکر به رئیس جمهور: لزوم تأمین اقلام بهداشتی برای استان کرمانشاه و منطقه اورامانات.

– تذکر سیدمحمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر به رئیس جمهور: لزوم اجتناب از اتخاذ تصمیمات خلق‌الساعه در موضوع مبارزه با کرونا و مشورت با کارشناسان پیش از تصمیم‌گیری.

– تذکر سیدهادی بهادری نماینده ارومیه به رئیس جمهور: لزوم یکسان سازی و ترمیم حقوق بازنشستگان.

– تذکر حبیب اله دهمرده نماینده زابل، زهک، هیرمند به وزیر آموزش و پرورش: دانش آموزان مناطق محروم از جمله استان سیستان و بلوچستان به دلیل نبود زیرساخت‌ها دچار افت تحصیلی می‌شوند،این تبعیض باید پایان یابد.

– تذکر سیدحمایت میرزاده نماینده گرمی قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر، چالوس به وزیر آموزش و پرورش: علت اجبار معلمان و دانش آموزان به استفاده از شبکه شاد قبل از پیش‌بینی تمهیدات مربوط به اینترنت و ارائه گوشی مناسب چیست.

– تذکر نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات به وزیر کشور: چرا در موضوع پروژه پدیده شاندیز و با توجه به تعیین تکلیف از سوی دادگاه و مسئولین دولتی، هنوز شفاف سازی و اطلاع رسانی در این خصوص نمی‌شود، تعلل مسئولین و مدیران شرکت پدیده برای بازگشایی نماد شرکت توسعه و خرید و فروش این مهم در بورس چیست. همچنین تذکر به رئیس جمهور: با توجه به همه گیر شدن کرونا چرا برنامه‌های اعلامی دولت برای اقشار ضعیف مانند کارگران روزمزد بروز و ظهور بیرونی ندارد؟ برنامه دولت برای پساکرونا چیست. همچنین به وزیر ارشاد: چرا با وجود افزایش ۵۰ درصدی فصل ۱۰ قانون مدیریت خدمات کشوری این افزایش امتیازات برای کتابداران شاغل نهاد کتابخانه‌های عمومی اعمال نشده است. همچنین تذکر به وزیر کشور با توجه به انتخاب هیأت مدیره پدیده چرا اعلام زمان بررسی شفاف اعلام نمی‌شود.

– تذکر علی اسماعیلی نماینده نور و محمودآباد به وزیر نیرو: رفع مشکل گل آلود بودن آب شرب شهر.

– تذکر علی اسماعیلی نماینده نور و محمودآباد و علی اصغر یوسف نژاد نماینده ساری به وزیر آموزش و پرورش: فروش کتب درسی دانش‌آموزان از طریق اینترنت به معنای تصدی‌گری دولت است.

– تذکر جلال محمودزاده نماینده مهاباد به وزیر تعاون: به چه دلیل شرکت دخانیات کشور نسبت به پرداخت مطالبات توتون‌کاران اقدام نمی‌کند.

– تذکر علی بختیار نماینده گلپایگان و خوانسار به وزیر نیرو: علت عدم اجرای عملیات سد باختر خوانسار علیرغم تأمین منابع چیست. همچنین تذکر به وزیر کشور: لزوم اختصاص زمین و راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی گلپایگان.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.