×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

کمبود متخصص کانال هواساز و تحریم ها دلیل ناقص بودن تهویه سالن ورزشی شهید اردهال بوده است

مهمان این هفته برنامه مجله هفتگی فین در رادیو کاشان آقای دادایی شهردار منطقه ۴ شهرداری کاشان بودند.

عامرنیوز : پس از چندین بار تلاش برای حضور شهردار منطقه ۴ شهرداری کاشان در مجله هفتگی فین روز جمعه ایشان در رادیو کاشان حضور بهم رسانیدند.

در این برنامه سوالاتی از طرف مردم توسط آقای سیدمجتبی تقاعدیان فینی از آقای دادایی پرسیده شد که در ادامه جواب آنها را خدمت شما عرض میکنیم.

مجری: درخصوص فرهنگسرای فین و دلیل طولانی شدن زمان به بهره برداری رسیدن آن بفرمایید.

شهردار منطقه ۴:  اعتبار در بودجه پیش بینی شده، برای عرصه و زمین پروژه اقدام شده و قسمتی از مشکل درخصوص تملک فرهنگسرا بوده است.

شهرداری قراردادی زیربنایی با پیمانکار بسته و کلیه مصالح اساسی به تورم آن زمان نخورده بود اما اقلامی مثل میلگرد که در زمان عقد قرارداد به قیمت ۴۲۰۰ تومان بوده و چون تعدیل پیش بینی نشده بود و نیز بخشنامه ای از طرف شهرداری بابت مابه التفاوت ارجاع نشده بود پروژه در حد سفت کاری زمان برد و پیمانکار اعلام کرد با این قیمت قادر به انجام پروژه نیستم و قرارداد خاتمه خورد و در مناقصه عمومی برای انتخاب پیمانکار براساس ماده ۱۹ شهرداری زمان ذخیره شده و قرارد جدید جهت تکمیل پروژه منعقد گردید.

مجری: پروژه هایی همزمان با فرهنگسرای فین در سطح شهر شروع شد و به پایان رسید اما اینجا هنوز تمام نشده است؟

دادایی: در آن پروژه ها کلیه نعدیل ها در قرارداد پیش بینی شده است.

مجری: الان فرهگسرای فین در چه مرحله ای قرار دارد؟

شهردار منطقه چهار کاشان: ۹۹ درصد کارها انجام شده است سرمایش انجام شده و گرمایش در حال خرید است و برای بهره برداری و مبلمان کردن باید هزینه ای توسط شهرداری انجام شده تا تحویل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شود و یا تحویل سازمان فرهنگی ورزشی شود تا ایشان برای مبله کردن آن هم تحویل بخش خصوصی دهد.

مجری: دستگاه های تهویه سالن ورزشی شهید اردهال مشکل دارد این وظیفه شهرداری یا سازمان فرهنگی ورزشی است؟

شهردار منطقه ۴ کاشان : قاعدتاً راه اندازی تا بهره برداری پروژه با شهرداری است و موظف است کلیه امکانات را تکمیل و تحویل نماید و در طول مدت بهره برداری با سازمان های متولی آن است.

درخصوص ورزشگاه فین متاسفانه دستگاه تهویه از شرکتی که ۸-۹ سال پیش خریداری شده که در مدت زمان احداث سوله ها و زمان بر شدن آن باید دستگاه ها بروز می شد و بدلیل تحریم ها و این که قطعات خارجی بودند و اینکه دستگاه ها از لحاظ فنی باید بروز باشند ناقص بود و مشکل دیگر درخصوص کانال کشی این دستگاه ها بود بخاطر ارتفاع آن و کار فنی و تخصصی کانال هواساز که متاسفانه در شهر کاشان دو نفر مجری این کار بودند.

ایشان در ادامه گفتند: حتی قراردادی با شرکت مجری منعقد شد و هزینه خرید ورق ها بعنوان پیش پرداخت نقدا پرداخت شد که روز بعد بخاطر افزایش قیمت همان مبلغ توسط پیماکار عودت داده شد  اما با کمک پیمانکار قیمت بروز شد و الحمد الله کانال کشی دستگاه هواساز انجام شد و برای خرید قطعاتی که باید دستگاه بروز شود در حال خرید هستیم تا در اتاقک خودش نصب شود.

مجری: شایعه شده است که بعضی از کارمندان شهرداری از طرح زمین الهه باخبر بوده و زمین های الهیه را خریده اند آیا شما این موارد رو تائید می کنید؟

دادایی: چون احداث بلوار در زمان تصدی بنده نبود نه میتوانم رد کنم و نه میتوانم تائید کنم اما درخصوص آسفالت آن از حدورد ۱.۵ سال گذشته که در خدمت مردم مومن فین بوده ام فقط حدود ۲-۳ ماه پیش یک کوچه بر اساس درخواست آسفالت شده است.

ایشان در ادامه گفتند: تا ۷۰ درصد کوچه شکل نگرفته باشد کوچه آسفالت نمی شود.

ادامه دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.