×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

صبح امروز شهردار منطقه چهار شهرداری کاشان در یک مراسم معنوی از سه نفر خبرنگاران فعال کاشان تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری فین به نقل از پورتال خبری کاشان مهندس ابوالفضل ساروقیان شهردار منطقه چهار شهرداری کاشان در مراسم تقدیر از سه خبرنگار فعال در حوزه شهرداری منطقه چهار که همراه با مراسم معنوی زیارت عاشورا برگزار شد، گفت:خبرنگاران را سربازان تلاشگر و خستگی ناپذیری هستند که در همه برنامه ها و مراسم ها حضور فعال دارند.

وی همچنین خبرنگاران را علاقمند به بهبود وضعیت موجود خواند و افزود: همه تلاش و هم و غم خبرنگاران در حوزه خبر و اطلاع رسانی برای بهبود وضعیت موجود است.

ساروقیان ادامه داد: تلاش صادقانه خبرنگاران در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و انتشار و انعکاس اخبار شفاف با رعایت اصل امانتداری در خبر می تواند در بهبود وضعیت موجود نقش مهم و موثری داشته باشد.

شهردار منطقه چهار شهرداری کاشان در ادامه ابراز امیدواری کرد خبرنگاران در همه مراحل انتشار خبر موفق باشند و خبرهای امیدآفرینی را که بتواند جامعه را به آرامش برساند منعکس کنند.

وی اطلاع رسانی فعالیت های شهرداری به مردم از سوی خبرنگاران را نقش مهمی در موفقیت مدیریت شهرداری خواهد دانست و از زحمات ماشاالله خاکسار خبرنگار روزنامه کار و کارگر، قاسم گندمی خبرنگار و عکاس آزاد و محمد ملک آبادی خبرنگار پورتال خبری کاشان تجلیل و تقدیر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.