×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بیش از ۳۳ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ در کاشان طی ۳ ماه اول سال ۹۸

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کاشان از برقراری ۳۳ هزار تماس عملیاتی با مرکز فوریت های پلیسی در سه ماه اول سال جاری خبر داد.

عامرنیوز : محمد حسین تقوایی گفت: در سه ماهه اول سال جاری تعداد تماس های تلفنی با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ بیش از ۳۳ هزار تماس بوده و طبق آمار اخذ شده روزانه ۳۷۰ مرتبه با پلیس کاشان تماس عملیاتی گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ۲۵ درصد از تماس های ورودی به این سامانه که به نوعی بیشترین تماس ها می باشد در قالب تماس های مربوط به خشونت، نزاع و درگیری بوده افزود: مابقی تماس ها به ترتیب اولویت،تماس برای تصادفات، مفاسد اجتماعی، سرقت و مواد مخدر بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کاشان از طلاق به عنوان یکی از آسیب های اجتماعی مهم در حوزه خانواده نام برد و اظهار داشت: بیشترین دستگیر شدگان جرائم، فرزندان حاصل از طلاق در دو حوزه طلاق عاطفی و رسمی هستند که عموما از قدرت نه گفتن بسیار پایینی برخوردارند و به راحتی به دوستان ناباب جواب مثبت می دهند.

تقوایی با توجه به اینکه تماس با ۱۱۰ برای ارائه خدمات به موقع و فوریتی است از حاضرین این برنامه خواست هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت ها، نزاع و درگیری دسته‌جمعی، شرارت، تصادفات، وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس با حضور به موقع در محل حادثه، بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.