×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بیش از ۱۹هزار نفر در تعطیلات اخیر از کاشان بازدید کردند

مسئول کمیته آمار و برنامه ریزی ستاد اجرایی سفر شهرستان کاشان از بازدید بیش از ۱۹ هزار نفر گردشگر از بناهای تاریخی کاشان در تعطیلات پایانی هفته گذشته خبر داد.

عامرنیوز :علیرضا عبداله زاده گفت: از  ۱۴ مهر تا پایان ۱۶ مهر ۱۴۰۰، تعداد  ۱۸ هزار و ۹۷۸  مسافر داخلی و  ۱۸۷ گردشگران خارجی از ۶ بنای تاریخی شهر کاشان بازدید نمودند.

وی گفت:مجموعه جهانی باغ فین با بیش از ۱۰ هزار بازدید کننده در صدر بازدیدها قرار داشته است، خانه تاریخی طباطبایی با ۳ هزار و ۵۷۰ بازدید کننده در رده دوم، خانه تاریخی بروجردی  با  ۲ هزار و ۲۵۰ بازدید در رده  سوم ، حمام سلطان امیر احمد  و موزه ملی کاشان و محوطه باستانی سیلک ، در رده‌های بعدی بازدید گردشگران داخلی و خارجی در بین بناهای تاریخی کاشان قرار دارد.

ایشان ادامه دادند : باغ تاریخی فین کاشان در این چند روز رتبه چهارم بازدید در کشور  و رتبه اول در استان را داشته و این موضوع نوید شروع روزهای خوب را برای کاشان می دهد.

معاون اداره کاشان با اشاره به اسکان بیش از هزار  و ۷۰۰ نفر در مراکز اقامتی دائم کاشان در سفرهای چند روز اخیر افزود : از این تعداد ۱۷۰۰ نفر مسافر داخلی و ۲۰ نفر مسافر خارجی در مراکز اقامتی تحت پوشش این اداره ، اقامت داشته اند.

عبداله زاده در ادامه گفت: صنعت گردشگری جایگاه بسیار مهمی در این شهرستان دارد و  درآمد بسیاری از خانوارهای این شهر به نوعی با این صنعت گره خورده است و باید با انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت اصول بهداشتی و دستورالعمل ها و همچنین واکسیناسیون همگانی از شروع پیک ششم کرونا جلوگیری کرد .

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با ایجاد زیر ساخت لازم در ابنیه ها و اماکن اقامتی امکان بررسی وضعیت واکسیناسیون افراد را داشت و بر اساس آن خدمات لازم به مسافرین داده شود تا بتوانیم محیط ایمن را برای آنها فراهم آوریم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.