×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بهره‌بردای از باند دوم جاده کاشان – بادرود

با دستور ویژه مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و با پیگیری های انجام شده باند دوم جاده کاشان – بادرود زیر بار ترافیک رفت. ‌‌

عامرنیوز : ‌‌علیرضا قاری قرآن در خصوص بهره برداری از باند دوم جاده کاشان – بادرود گفت: دوبانده کردن این محور همواره از اولویت‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بوده که در همین راستا و در راستای کاهش تصادفات و جلوگیری از برخورد رخ به رخ وسایل نقلیه  ۱۴ کیلومتر این مسیر افتتاح شد.

وی اظهار داشت: کل این مسیر ۵۲ کیلومتر است که ۱۸کیلومتر آن سالهای قبل به بهره برداری رسیده و ۲۶ کیلومتر نیز در دست احداث است.

قاری قرآن افزود:از این میزان در دست احداث ۱۴کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۸میلیارد تومان و با حجم آسفالت ۷۱۲۳مترمکعب روز گذشته افتتاح و زیر بار ترافیک رفت.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به انجام عملیات زیر‌سازی ۸ کیلومتر باقیمانده و آماده آسفالت بودن آن و با تامین اعتبارات لازم کل این مسیر نیز دو بانده شده و هر چه زودتر به افتتاح برسد.

‌‌گفتنی است این محور تحویل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه استان شد تا با افتتاح و بهره‌برداری از آن یکی از نقاط پر تصادف استان مرتفع شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.