×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی گرامیداشت شهدای مدافع وطن

مسابقات والیبال ساحلی”جام نوروز” گرامیداشت شهدای مدافع وطن از سری برنامه های جشنواره نوروزی منطقه فرهنگی کاشان برگزار شد.

عامرنیوز : در راستای پیام”ورزش، نشاط، بهار” مسابقات والیبال ساحلی جام نوروز با حضور ۱۲ تیم و انجام قرعه کشی‌ مسابقات در ۳ گروه ۴ تیمی به صورت دوره ای در مجموعه زمین های والیبال ساحلی پارک آیت اله مدنی اجرا شد.

مرتضی والی زاده اظهار  داشت: در مرحله اول این مسابقات پس از انجام ۱۸ بازی، ۶ تیم صعود کننده به مرحله دوم مسابقات تیم های آشپزخانه امیران و فرش طوطیا نخل و گروه دوم مسابقات تیم های فرش کلاریس و فرش دستباف حیدرپور و از گروه سوم مسابقات تیم های سازمان آتش نشانی‌و چاپ صدرا به این مرحله راه پیدا کردند.

والی زاده افزود: مرحله نیمه نهایی نیز  با انجام مسابقات بین ۴ تیم مربوطه انجام و تیم های والیبال فرش کلاریس  و سازمان آتش نشانی به فینال مسابقات صعود نمودند که تیم کلاریس توانست با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی دست یافته و مقام اول مسابقات را کسب کند.

والی زاده اظهار داشت: تیم های والیبال سازمان آتش نشانی و فرش طوطیا نخل نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

وی، از بهنام حمامی و محمد کامرانی به عنوان بازیکنان تیم قهرمان، علی گیلاسی و علی پناهنده برای تیم نائب قهرمان و همچنین محمد حسین زیدآبادی و سجاد پورهاشمیان به عنوان بازیکنان تیم سوم نام برد.

شایان ذکر است در پایان مسابقات والیبال ساحلی به تیم های اول تا سوم این دوره از مسابقات،  بعد از سه روز رقابت، احکام قهرمانی، مدال و جوایز اهدا شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.