×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بخشی برای بستری بیماران کرونایی در کاشان وجود ندارد

با کمال تاسف آخرین بخش بستری بیماران غیر کرونایی و جراحی بیمارستان هم ، به بیماری کرونا اختصاص یافت.

عامرنیوز :دکتر ابوالفضل شجاعی رئیس بیمارستان در توضیح این خبر گفت: با افزایش مجدد مراجعه بیماران بستری کرونا در این مرکز، تعداد تخت های بستری بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان ، برای چندمین بار متوالی افزایش یافته و کاملا اشباع گردید.

دکتر شجاعی افزود: هفدهمین و آخرین بخشی که امکانات ارائه خدمات و بستری بیماران کرونا در بیمارستان را دارا بود به این بیماران اختصاص یافت ، که با توجه به اینکه همه تخت های این بخش ها تکمیل شده ، در صورت افزایش جدید بیماران کرونا ، مجبور هستیم از پذیرش بیماران جدید تا انجام ترخیص بیماران بستری قبلی خودداری نماییم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر امکان پذیرش بیماران عادی در بخش‌های بیمارستان (به جز بخش های زایمان و NICU که برای بستری مادران باردار و نوزادان است ) وجود نداشته و بیماران عادی می توانند برای دریافت خدمات به بیمارستان نقوی و بیمارستان های خصوصی مراجعه کرده و پذیرش و بستری شوند.

دکتر ابوالفضل شجاعی در حال حاضر تعداد بیماران بستری کرونا در این مرکز ۴۰۶ نفر می باشد که ۴۰ نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه (icu) هستند ، که بعلت تکمیل ظرفیت بخش مراقبت های ویژه ، بیمارانی که هم اکنون نیازمند بستری در این بخش ها هستند نیز به ناچار در بخش های عادی بستری هستند.

دکتر شجاعی با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد ۷۰ بیمار مبتلا به کوید ۱۹ در اورژانس بستری هستند گفت : با توجه به اینکه هیچگونه تخت خالی در بخش های بستری نداریم و امکان انتقال بیماران اورژانس به این بخش ها وجود ندارد ، دیگر نمی‌توانیم بیمار جدیدی را هم در اورژانس پذیرش کنیم ، چون نه فضا و نه تخت خالی در اورژانس داریم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.