×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

با کارآفرینی و اشتغال زایی، تعداد نیازمندان و مددجویان واقعی کاهش می یابد

فرماندار ویژه شهرستان کاشان گفت: “تعداد مددجویان موسسات خیریه با کارآفرینی و آموزش مدون باید روند کاهشی پیدا کنند.”عامرنیوز : علی اکبر مرتضایی در بازدید از موسسه خیریه خاتم النبیین (ص) در مسکن مهر، اظهار داشت: کمک رسانی به نیازمندان واقعی و آبرومند شهرستان با همیاری خیرین نیک اندیش از بزرگترین کارهای خداپسندانه است که کاشان را به شهر خیرین بزرگ در عرصه های مختلف تبدیل کرده است.
وی در ادامه افزود: خیرین در بیشتر زمینه ها به خصوص مدرسه سازی ورود کرده اند که تاکنون بیش از ۷۵ درصد از مدارس کاشان توسط خیرین ساخته شده که این خود کمک بزرگی به مردم و مجموعه دولتی شهرستان از سوی خیرین بوده است.
مرتضایی در خصوص فعالیت سمن ها در شهرستان کاشان تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ سازمان مردم نهاد در کاشان فعالیت دارد که بخشی از آن را موسسات خیریه تشکیل می دهند که در برنامه های آتی سازماندهی این موسسات در دستور کار فرمانداری قرار دارد.
فرماندار ویژه شهرستان کاشان بیان داشت: ضرورت دارد بانک جامعی از مددجویان و نیازمندان و همچنین خیرین سطح شهرستان و موسسات فعال گردآوری شود تا کمک هایی که به نیازمندان صورت می گیرد به صورت یکپارچه و هدفمند انجام شود.
علی اکبر مرتضایی خاطر نشان کرد: مهمترین اصل در حفظ کرامت انسانی و رفع نیاز مردم، افزایش واحد های تولیدی و کارآفرینی در بین مردم است و امیدواریم با کمک و همفکری مجموعه ها و خیرین بتوانیم اقدام اساسی برای کاهش تعداد نیازمندان واقعی برداریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.