×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

با ادامه پیدا کردن روند عدم رعایت پروتکل های بهداشتی با کمبود تخت در منطقه مواجه خواهیم شد

با ادامه پیدا کردن روند عدم رعایت پروتکل های بهداشتی با کمبود تخت در منطقه مواجه خواهیم شد.

عامرنیوز : دکتر شجاعی گفت: با وجودی که بیمارستان شهید بهشتی تنها مأمن برای درمان بیماران کرونایی در کاشان است، متاسفانه در حال حاضر ظرفیت این بیمارستان تکمیل شده است و اگر همین روند ادامه یابد در روزهای آتی با مشکل کمبود تخت بستری در منطقه مواجه خواهیم شد.

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان گفت: اگر از همین امروز با زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی در قطع زنجیره کرونا کوشا باشیم نتایج خوب آن که کاهش پیک کرونا می باشد دو هفته دیگر به ثمر می رسد.

دکتر شجاعی، از مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان کاشان خواست تا هر کدام در سازمان خود یک مروج سلامت باشند و نسبت به آگاه سازی و افزایش باور مسئولین و همکاران و خانواده های خود درباره ویروس منحوس کرونا کوشش کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد تخت های موجود  بیمارستان شهید بهشتی، ۶۰۰ تخت می باشد که از این تعداد ۵۲۰ تخت برای بستری بیمار مناسب است و هم اکنون ۴۹۰ بیمار در این بیمارستان بستری هستندکه از این تعداد ۲۶۰ نفر مبتلا به کرونا می باشند.

به گفته وی، علاوه بر این ۲۶۰ بیمار بستری مبتلا به کرونا ، تعداد ۱۳۰ بیمار نیز به صورت بستری موقت به  مراجعه نموده و خدمات درمانی برای بیماری کرونا را دریافت می نمایند.

دکتر شجاعی گفت: به علت تکمیل ظرفیت بیمارستان شهید بهشتی و حتی پرشدن بخش اورژانس، سالن تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان به تخت ها و امکانات بیمارستانی مجهز شده و از روز شنبه ۲۶ تیرماه به بیماران بستری موقت کرونایی اختصاص یافته است.

وی افزود: بیماران بستری موقت، افرادی مبتلا به کرونا هستند که علائم تنفسی نداشته و نیاز به اکسیژن ندارند و هر روز حدود یک الی دو ساعت ( طی مدت یک الی دو هفته) به بیمارستان مراجعه نموده و خدمات درمانی (تزریق دارو) را به صورت سرپایی دریافت می کنند.

گفتنی است مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان کاشان به دعوت از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان،  به منظور حساس سازی و افزایش آگاهی کارکنان و جامعه مخاطب ادارات و جلب حمایت های این گروه برای کاهش بیماری کرونا در جامعه، روز دوشنبه مورخ ۲۸ تیرماه در سالن دکتر قریب این دانشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی گرد هم آمدند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.