×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بانوان کاشانی صاحب فرهنگ سرا شدند

یکصدمین مرکز تحت مدیریت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان با نام “فرهنگ سرای بانو” در شهر گل های محمدی افتتاح شد.
عامرنیوز : فرهنگ سرای بانو با هدف توسعه و ارتقاء سطح فعالیت های فرهنگی هنری، بسترسازی فرهنگی اجتماعی، سهولت دسترسی و همچنین ایجاد فضایی مطلوب ویژه بانوان به بهره برداری رسید.
شهردار کاشان در آیین گشایش فرهنگ سرای بانو گفت: در حال حاضر شهرداری از نهاد خدماتی به نهاد اجتماعی تبدیل شده و شهرداری به دنبال این است تا با اقداماتی فرهنگی و اجتماعی زمینه مشارکت شهروندان در برنامه‌های مختلف شهرداری را فراهم سازد.
سعید ابریشمی راد تصریح کرد: بدون مشارکت مردم انجام فعالیت های شهرداری با موفقیت همراه نخواهد بود و این مشارکت مردم است که موجب عملکرد متناسب شهرداری و رضایت عمومی شهروندان می شود.
وی با توجه به حضور بانوان مبلغه، مربیان ورزشی و بانوان فعال فرهنگی در این مراسم اظهار داشت: از آنجایی که فعالیت های شهرداری منحصر به فعالیت های عمرانی نیست، حضور و مشارکت بانوان در برنامه های فرهنگی و اجتماعی در ماموریت های مدیریت شهری بسیار تاثیر گذار است.
مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان نیز در آیین گشایش فرهنگ سرای بانو با اشاره به درخواست های متعدد برای ایجاد مجموعه ای مناسب بانوان در شهر گفت : سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان با توجه به این امر و به پیشنهاد شورای اسلامی شهر و شهرداری پس از انجام بررسی های لازم و جانمایی مکان مناسب فرهنگ سرای بانو را مورد بهره برداری قرار داد.
مرتضی والی زاده، برگزاری برنامه های متنوع از جمله کارگاه های فرهنگی اجتماعی، روانشناسی، اجرای مسابقات و نمایشگاه های مختلف فرهنگی هنری را از جمله اهداف تاسیس فرهنگ سرای بانو برشمرد که در راستای آموزش مهارت های زندگی ویژه بانوان و دختران برگزار می شود.
شایان ذکر است فرهنگ سرای بانو با حضور خواهر شهید محمد قنبری کاشانی، اعضاء شورای اسلامی شهر، شهردار و جمعی از مدیران شهری در ساختمانی ۳ طبقه با مساحت ۶۸۰ متر مربع در کاشان خیابان ۲۲ بهمن کوی بلندیان افتتاح شد.
گفتنی است در حال حاضر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان دارای یکصد مرکز فرهنگی هنری اجتماعی و ورزشی فعال است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.