×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بازدید از پناهگاه حیات وحش یخاب نیازمند صدور مجوز از اداره حفاظت محیط زیست است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل؛ از تفویض اختیار به اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان برای صدور مجوز بازدیدکنندگان داخلی حیات وحش یخاب از سوی استان خبر داد.

به گزارش عامر نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل؛ دکتر اسماعیل بایبوردی، فرماندار شهرستان آران و بیدگل از تفویض اختیار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان به رئیس اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان برای صدور مجوز بازدیدکنندگان داخلی حیات وحش یخاب خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: صدور مجوز با رعایت ظرفیت برد اکولوژیک منطقه و صرفا برای بازدیدکنندگان داخلی با ارائه معرفی نامه معتبر مجاز است.

دکتر بایبوردی اضافه کرد: برای صدور مجوز بازدیدکنندگان اتباع بیگانه نیز لازم است مشخصات و تصاویر روادید جهت بررسی و اعلام نظر به اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان ارسال شود.

وی تاکید کرد: اخذ بیمه نامه مسئولیت حوادث برای کلیه افراد بازدید کننده و با پوشش کامل حوادث احتمالی ضروری است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با تاکید بر الزامات حفاظت محیط زیست از عموم مسافران نوروزی و گردشگران خواست با رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی و احترام به فرهنگ محلی این شهرستان از حیات وحش یخاب دیدن کنند.

لازم به ذکر است منطقه یخاب در شهرستان آران و بیدگل قراردارد که قسمتی از مرز شمالی منطقه با مرز پارک ملی کویر مشترک می باشد ، همچنین دریاچه نمک در شمال منطقه قرارگرفته ودر سمت شرق منطقه شهرستان اردستان و در سمت جنوب روستا های حسین آباد ، قاسم آباد و ابوزیدآباد قرار دارند.

سال گذشته منطقه یخاب و پنج منطقه محیط زیستی کشور  با هماهنگی های قانونی و مطالعات انجام شده از شکار ممنوع به پناهگاه حیات وحش ارتقا یافت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.