×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

اهدای ۸۸ دستگاه مانومتر اکسیژن توسط خیر سلامت

رئیس اداره سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه، از اهدای۸۸ دستگاه مانومتر اکسیژن توسط خیر سلامت خبر داد.

عامرنیوز : دکتر فاطمه عطوف، با اشاره به هزینه بالغ بر ۵۴۴ میلیون ریالی ۸۸ دستگاه مانومتر اکسیژن افزود: این اقدام توسط خیرگرامی جناب آقای احمد فرهی صورت پذیرفت.

وی، با اشاره به راه اندازی پویش اشک شوق از سوی این اداره در آستانه ماه محرم الحرام، از نیکوکاران گرامی در تامین دارو و تجهیزات بیماران کرونایی به ویژه در پیک پنجم کرونا قدردانی کرد.

دکتر عطوف از مردم نیکوکار با توجه به بحران کرونا درخواست کرد حوزه سلامت را در درمان بیماران نیازمند و خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌های شهرستان یاری دهند.

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه، راه های ارتباطی با این اداره ر ا شامل شماره تلفن  ۲۵ -۵۵۴۴۳۰۲۲ داخلی(۳۲۴-۳۴۸) بیان کرد و گفت: خیرین گرامی برای اهدای کمک‌های خود به بیماران می توانند در ساعات اداری با شماره مذکور تماس بگیرند یا به آدرس این اداره واقع در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، میدان ۱۵ خرداد- ابتدای خیابان اباذر مراجعه نمایند.

خیرین عزیز همچنین می توانند هدایای نقدی  خود را از طریق مبادی ذیل به حساب اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه واریز کنند:

شماره کارت:۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۱۰۷۱۰۹

شماره شبا: IR020130100000000061195753

شماره حساب:۶۱۱۹۵۷۵۳  نزد بانک رفاه شعبه مرکزی کاشان

مانومتراکسیژن (رگلاتور اکسیژن) وسیله ای است که در دریچه خروجی کپسول اکسیژن نصب می شود و کار آن گرفتن گاز اکسیژن از کپسول اکسیژن پزشکی و کاهش فشار اکسیژن و تحویل آن به بیمار است

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.