×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

انهدام باند توزیع کنندگان شیشه در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری ۳سوداگر مرگ خبر داد گفت: از مخفیگاه متهمان ۶ کیلو ۵۰۰ گرم شیشه آماده عرضه کشف شد.

عامرنیوز: سرهنگ ستاد حسین بساطی با اعلام این خبر اظهار داشت : در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ در یکی از مناطق شهر کاشان پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در ادامه تصریح کرد:مأموران در بررسی مقدماتی دریافتند متهم از فروشندگان حرفه‌ای مواد مخدر است که مغازه خود را تبدیل به دپو و نگهداری مواد مخدر شیشه کرده و پس از خرید مواد مخدر از قاچاقچیان حرفه‌ای به این مکان انتقال و با همکاری تعدادی از همدستانش آن را بسته بندی و به توزیع آن در سطح شهر کاشان می‌پردازد.

این مقام انتظامی افزود: با پیگیری‌های محلی و تحقیقات گسترده و اطلاعات مفیدی که مأموران پلیس در بررسی‌های میدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقیق مخفیگاه متهمان شناسایی و اقدامات مقدماتی شامل اخذ مجوز قانونی برای ورود به مخفیگاه و دستگیری متهمان به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد : تیمی از مأموران به مخفیگاه متهم اعزام و پس از حصول اطمینان از حضور متهم و همدستانش در مخفیگاه مذکور در یک عملیات پلیسی موفق شدند متهم و۲ همدستش را دستگیر کنند.
وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهم موفق به کشف ۶ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه آماده عرضه شدند و متهمان پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.