×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

انقلاب اسلامی جلوه ای از الطاف خداوند در عصر حاضر است

انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن جلو ه ای از تجلی الطاف خاصه خداوند متعال در عصر حاضر بود.

پایگاه خبری عامرنیوز :حجت الاسلام ماشاالله صدیقی امام جماعت مسجد النبی میدان شهید اردهال گفت: انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن جلو ه ای از تجلی الطاف خاصه خداوند متعال در عصر حاضر بود.

وی از انقلاب اسلامی به عنوان شجره طیبه ای که اصل آن به توحید متصل و شاخ و برگ آن در آسمان معرفت و عرفان نور افشانی می کند یاد کرد که ثمره آن معنویت برخاسته از عقلانیتی بود که کام همه موحدان را شیرین کرد.

حجه الاسلام صدیقی گفت: انقلاب اسلامی چهار «آمن» را برای مراد و مرید و امام و امت که عبارت “از ایمان به خدا، ایمان به هدف، ایمان به راه و ایمان به مردم بود” به ارمغان آورد.

ایشان گفت: چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران تحقق حقیقت ” العزه لله و لرسوله و للمومنین” و تفسیر ” انتم الاعلون ان کنتم مومنین” بود. خود باوری و رسیدن به آمال و آرزوهای دست نیافتنی شکستن انحصار بسیاری از علوم و فنون بیانگر بالندگی و شکوفایی این نهضت عظیم الهی است.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: ده ها دستاورد علمی در مقابل دیدگان بهت زده شرق و غرب و هجوم همه جانبه در همه عرصه ها مخصوصا فشار اقتصادی و تحریم نشان از حمیت و غیرت مردان و زنان این مرز و بوم و اعتقاد به هدف و عقیده توحیدی است.

صدیقی حضور نسل چهارم انقلاب در همه صحنه ها و دفاع از حریم ولایت و ارزشهای اسلام ناب محمدی(ص) را جلوه ای از تفکر اندیشه ولایت مداری در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری امام خامنه ای در مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی دانست و گفت: امروز در حالی به استقبال جشن پیروزی انقلاب می رویم که عزت و اقتدار خود را مدیون رشادت ها و از خود گذشتگی جوانان مجاهد و مدافعان حرم می دانیم و خود را موظف به ادامه راه آن سالکان به منزل رسیده می دانیم.

صدیقی حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نمادی از عشق و علاقه به اسلام و نظام و رهبری و ارج نهادن به راه امام و شهدا دانست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.