×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

انجمن خیران کتاب باید در پایتخت کتاب کشور تاسیس شود

امام جمعه آران و بیدگل ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت خیران در حوزه فرهنگ و هنر گفت: انجمن خیران کتاب باید در کاشان به عنوان پایتخت کتاب کشور تاسیس شود.

به گزارش پایگاه خبری عامرنیوز به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد موسوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه سراسری کاشان اظهار داشت: استقبال مردم از شهرها و روستاهای دور و نزدیک شهرستان کاشان از سومین نمایشگاه سراسری کتاب در این شهرستان قابل تقدیر و تجلیل است.

وی با بیان اینکه  استقبال خوب مردم از نمایشگاه کتاب کاشان نشان دهنده این است که مردم این شهر دوستدار فرهنگ، علم و هنر هستند، اظهار داشت: فرهنگی بودن و خرید کتاب یکی از محسنات مردم مناطق کاشان و آران و بیدگل است.

امام جمعه آران و بیدگل ضمن تاکید بر تشویق ناشران و نویسندگان منطقه به جهت ترغیب آنان برای ادامه کار ابراز داشت:  استفاد از ظرفیت خیران در راستای تشویق و ترغیب ناشران و نویسندگان منطقه کاشان و آران و بیدگل بسیار موثر است  و بر همین اساس تاسیس انجمن خیران کتاب در راستای پیشبرد این اهداف پیشنهاد می شود.

وی گفت: تنوع کتاب های نمایشگاه از جهات مختلف قابل قبول بود به نحوی که کتب مذهبی در بیش از نیمی از غرفه های نمایشگاهی وجود داشته و بیشترین فروش را نیز داشته است.

موسوی بافت مذهبی شهرستان کاشان و علاقه مردم به کتب مذهبی را از جمله دلایل فروش کتب مذهبی دانست و افزود: سومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان در ارتقای سطح فرهنگ و هنر منطقه بسیار موثر بوده و لازم است از تمامی دست اندرکاران برپایی نمایشگاه به نحو مقتضی تشکر و قدردانی شود و البته این نکته قابل ذکر است که فضای نمایشگاه برای سالهای آینده نیاز به بهسازی و پیشرفت دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.